زمان : 25 Mordad 1395 - 20:19
شناسه : 127227
بازدید : 16444
کشف میلیاردی دام قاچاق در اردکان کشف میلیاردی دام قاچاق در اردکان یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: ماموران پلیس شهرستان اردکان در بازرسی از یکدستگاه بنزتک تعداد 115 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را کشف کردند.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: ماموران پلیس شهرستان اردکان در بازرسی از یکدستگاه بنزتک تعداد 115 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را کشف کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا :، سرهنگ "سیدرضاصادقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان درباره جزییات این خبر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه خرانق این شهرستان یکدستگاه کامیون بنزتک را که با محموله احشام از غرب کشور عازم "خراسان رضوی" بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده، متوجه شدند که محموله این خودرو 115 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی می باشد که به همین منظور کامیون به پارکینگ منتقل و دام های قاچاق نیز به دامپزشکی استان تحویل داده شد.

صادقیان ارزش این محموله دام قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.