زمان : 25 Mordad 1395 - 20:14
شناسه : 127223
بازدید : 23021
سارق طلاجات کودکان در میبد دستگیر شد سارق طلاجات کودکان در میبد دستگیر شد یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فردی كه در محلات خلوت شهر میبد دست به سرقت طلاجات کودکان می زد دستگیر و روانه زندان شد.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فردی كه در محلات خلوت شهر میبد دست به سرقت طلاجات کودکان می زد دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا از كودكان در محلات خلوت شهر میبد و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ "سیدمحمدطاهرموسوی" افزود: عوامل پلیس آگاهی دست به تحقیقات گسترده ای در این خصوص زده و با انجام تحقیقات محلی و دریافت اطلاعاتی از این کودکان، موفق به دست یابی اطلاعاتی از چهره این سارق شدند.

موسوی گفت: ماموران پلیس با به دست آوردن این اطلاعات به آلبوم مجرمان سابقه دار مراجعه و سارق 25 ساله سابقه دار با 12 مورد سابقه کیفری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس آگاهی به 6 فقره سرقت زیور آلات کودکان در محلات مختلف میبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ضمن اشاره به شناسایی مالخر این اموال تصریح کرد: خانواده ها هنگام بازی فرزندانشان در کوچه و خیابان ها، مراقبت های لازم را در خصوص آنها داشته باشند و ضمن اینکه آموزش های لازم را به فرزندان خود ارایه می کنند از آراستن فرزندان خردسال خود به زیورآلات هنگام بازی در کوچه و خیابان خودداری کنند.