زمان : 25 Mordad 1395 - 18:39
شناسه : 127150
بازدید : 16705
صحت عمل مامور پلیس شهرستان اردکان صحت عمل مامور پلیس شهرستان اردکان یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد:یزد رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه یک میلون و 200 هزار ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس شهرستان اردکان خبر داد.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد:یزد رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه یک میلون و 200 هزار ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس شهرستان اردکان خبر داد.

سرهنگ "محمداعتمادی نسب" گفت: چندی پیش بود که خبری در خصوص تردد یکی از متهمان در سطح شهر اردکان دریافت شد و به همین منظور دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس و شناسایی محل های تردد این متهم افزود: ماموران یگان امداد شهرستان اردکان پس از تحت نظر قرار دادن محل­های رفت و آمد این متهم، وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

اعتمادی نسب گفت: در راه انتقال متهم به اداره پلیس، وی به خیال باطل خود و برای رهایی از دست قانون، مبلغ یک میلون و 200 هزار ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پلیس پرداخت می کند.

سرهنگ اعتمادی نسب تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس یگان امداد در کمال صحت و درستی وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و متهم را به دادسرا معرفی کردند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: صحت عمل و پاکدامنی، یکی از ویژگی های شاخص ماموران پلیس این استان است.