زمان : 17 Mordad 1395 - 20:06
شناسه : 126361
بازدید : 17692
پیام شهردارمیبد به مناسبت روز خبرنگار پیام شهردارمیبد به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، مهندس نقیبی زاده شهردار میبد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید.

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

از علیم خبیر عزت، سلامتی، توفیق روزافزون در جهت شکوفایی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسئلت دارم.

سیدعلی نقیبی زاده میبدی

شهردار میبد