زمان : 31 Tir 1395 - 01:22
شناسه : 125189
بازدید : 12031
سارقی با حداقل 40 فقره سرقت در یزد به دام افتاد!! سارقی با حداقل 40 فقره سرقت در یزد به دام افتاد!!

یزدفردا" فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری یک سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ منوچهرنصیری با اعلام این خبر افزود: چندی پیش سرقت های متعدد از منازل شهروندان به پلیس گزارش و بررسی موضوع به ماموران کلانتری 16 سیدجعفر یزد ارجاع شد.

وی ادامه داد: بررسی های انجام شده از صحنه های سرقت نشانگر این بود که تمامی سرقت ها توسط یک نفر و در ساعات پایانی شب انجام شده است.
این مسئول گفت: سارق بیشتر ازمحل های خلوت برای سرقت استفاده کرده و با استفاده از نقاطی که از لحاظ ایمنی و فیزیکی دچار نقص بودند، وارد محل مورد نظر شده و پس از انجام سرقت با وسیله نقلیه از محل متواری می شد.
نصیری ادامه داد: ماموران پلیس با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در محل های از پیش تعیین شده و نقاطی که احتمال حضور سارق را داشت در ساعت دو بامداد روز گذشته وی را شناسایی و دستگیر کردند.
وی از کشف سنگ فرز، اره آهن­بر و تعداد زیادی کلید در بازرسی ازساک متهم افزود: این سارق حرفه ای در تحقیقات پلیسی به سرقت منازل، مساجد، مغازه و ساختمان های نیمه ساز در سطح شهر یزد و فروش اموال سرقتی به سه مالخر اعتراف کرد.
این مسئول با بیان اینکه هر سه مالخر این پرونده نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: مقادیری از اموال سرقتی شامل شیرآلات، لوازم خانگی، ابزارآلات ساختمانی و غیره از سارق و مالخرها کشف شد.
نصیری از شهروندان خواست با توجه به توصیه های پیشگیری از سرقت، در و پنجره های منزل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.