زمان : 10 Tir 1395 - 11:43
شناسه : 124100
بازدید : 5763
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس



آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. روز راهپیمایی بزرگ امت رسول الله(ص) علیه تمام اشغال گران، ظالمان، ستمگران و جانیان آدم کش و کودک کش و دشمنان بشریت است که امروزه نماد آن اسرائیل غاصب و ارباب شیطانی او آمریکای جنایتکار می باشد. این روز را می توان روز وحدت و یکپارچگی امت اسلام نام نهاد و می توان با این وحدت، خواب خوش را از چشمان مستکبران جهان ربود و دلهره و ترس بر اندام پلیدشان انداخت.
روز قدس روز مبارکی است که باید قدس عزیز به دامان اسلام بازگردد و فلسطینیان مظلوم از یوغ جنایتکاران اسرائیلی بدر آیند. روز قدس می تواند مشتی باشد بر دهان زورگویانی که کاخ های ستم خود را بر ویرانه های مظلومین بنا می کنند و در دریای خون بیچارگان و مستضعفان شنا می کنند و قهقهه مستانه سر می دهند. روز قدس روز یکی شدن امت اسلامی است، اگر چه در این راه بسیاری از شیوخ خائن عرب و سردمداران به ظاهر اسلامی سر در آخور ارباب خود دارند و مانع از یکپارچگی مردم می شوند. ولی این ملت های بیدارند که با گرامیداشت روز قدس نخواهند گذاشت چراغی که حضرت امام خمینی(ره) با درایت و هوشمندی خود افروخته است به خاموشی گراید و این آرمان شریف اسلامی به بوته فراموشی سپرده شود.
انتظار دارد ملت شریف ایران اسلامی خاصه مردم مؤمن و روزه دار استان یزد، چون سال های گذشته با راهپیمایی وحدت و همدلی، نفرت خود از زورمندان ظالم و همبستگی و عشق خود را به مظلومان و ستم دیدگان چه در فلسطین اشغالی و چه در دیگر بلاد مسلمین در عراق و سوریه و یمن و بحرین ابراز نمایند و پا به پای مردم کشور های مسلمان از محرومین و ملت های تحت ستم دفاع نمایند.
ان شاء الله این راهپیمایی شکوهمند عاملی است تا ریشه زورمداران جنایتکار برکنده شود.