زمان : 09 Tir 1395 - 14:48
شناسه : 124030
بازدید : 5627
ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... در سال 1395 در استان یزد ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... در سال 1395 در استان یزد رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان یزد از ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري در سال 1395 در استان خبر داد .

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان یزد از ثبت نام اينترنتي دومين آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري در سال 1395 در استان خبر داد .

         به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد:سعید پرویزی با اعلام اين خبر بیان داشت: ثبت نام دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1395 که در تاریخ 24تير ماه سال جاری به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري برگزار مي شود از 05-04-95 آغاز و تا ساعت 24:00، 13-04-95 ادامه خواهد یافت.

پرویزی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند تا 13-4-95 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 21-4-95 تا 23-4-95 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه و کارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

پرویزی با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند،مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .