زمان : 08 Tir 1395 - 15:38
شناسه : 124010
بازدید : 6589
جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال شهرستان يزد تشكيل شد به رياست سرپرست فرمانداري يزد؛ جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال شهرستان يزد تشكيل شد سومين جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال شهرستان يزد تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " مصطفي سالاري " در سومين جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال شهرستان يزد كه با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و جمعي از مديران ادارات و نهادها برگزار شد گفت: ارائه آمار صحیحی در زمینه های ولادت ، فوت ، ازدواج و طلاق که از شاخصهای مهم جمعیتی محسوب می گردد می تواند مسئولان را در برنامه ریزی های دقیق و صحیح خود یاری دهد.

سرپرست فرمانداري یزد ضمن تأکید بر تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی ثبت احوال در شهرستان خاطر نشان کرد: این جلسات می تواند در ارائه خدمات بهتر به همشهریان و تسریع در ارائه خدمات مؤثر باشد.

وي خاطرنشان كرد:ثبت وقایع حیاتی باید فرهنگ سازی شود و لزوم مبادرت به این امر آن هم در کوتاه ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین شود .

" سالاري " تصريح كرد : اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی شهرستان بسیار مهم دانست.

سرپرست فرمانداري يزد در پايان افزود: دستگاه هاي اجرايي تعامل با اداره ثبت احوال شهرستان را در چهار چوب مناسب و هدفمند گسترش دهند.