زمان : 15 Ordibehesht 1395 - 14:41
شناسه : 121933
بازدید : 7641
مصاديق اقتصاد مقاومتي بايد در تمام حوزه هاي فعاليتي آبفا ديده شود مصاديق اقتصاد مقاومتي بايد در تمام حوزه هاي فعاليتي آبفا ديده شود مدير عامل شركت آبفاي استان يزد گفت : مصاديق اقتصاد مقاومتي بايد در تمام حوزه هاي فعاليتي آبفا ديده شود .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد  علي اسلامي در جمع پرسنل با اشاره به نامگذاري سال جديد گفت :  بايد مصاديق اقتصاد مقاومتي را در تمام امور زندگي در توليد، توزيع ، مصرف ، خدمت به مردم و ... به كاربگيريم .

اسلامي، ساخت تصفيه خانه هاي فاضلاب كه با بازچرخاني آب ، باعث استفاده مجدد  آب در بخش كشاورزي و صنعت مي شود را  از زيرساخت هاي اقتصادي در حوزه آبفا نام برد .

وي هم چنين كنترل هدررفت آب را از ديگر مصاديق اقتصاد مقاومتي دانست و اظهارداشت :  اگرچه استان ما هميشه در بحث كنترل هدررفت آب در كشور جايگاه مناسبي داشته است اما با تلاش بيشتر و كاهش 5 تا 6 درصدي  هدررفت  مي توان 2تا 3 سال بحران آب را به عقب انداخت .

وي افزود : مجموعه اي به نام  اقتصاد مقاومتي در شركت ايجاد شده كه همكاران مي توانند تمام افكار و پيشنهاد هاي خود را در تمام حوزه ها با آن مجموعه در ميان بگذارند و قطعاً پيشنهادهاي آن ها پيگيري خواهد شد .

مدير عامل شركت آبفا يكي از اهداف اصلي سازمان را تكميل مكارم اخلاق و احترام به همكاران و مردم دانست و افزود : كسب رتبه برتر در خدمات رساني و تكريم ارباب رجوع در سال گذشته ، نشان دهنده  اخلاق مداري همكاران ما مي باشد .

اسلامي در ادامه با اعلام اقدامات انجام شده در سال گذشته ، بهره برداري از 11 حلقه چاه آب شرب در منطقه يزدگرد، ساخت  مخزن 30 هزارمترمكعبي يزد و آبرساني به شهرستان ها ( اجراي خط انتقال آب  به بهاباد و ندوشن ) را از اهم فعاليت ها برشمرد .

وي خاطرنشان كرد : با توجه به شرايط خشكسالي و كاهش ميزان بارندگي در سال گذشته ، خوشبختانه به لطف خداوند توانستيم در سخت ترين شرايط وضعيت آب استان را مديريت كنيم و مانع از لطمه زدن به شهروندان شويم .

وي در پايان ، خدمت در شركت آبفا را به عنوان حياتي ترين خدمت به مردم معرفي كرد و ضمن تشكر از تلاش تمام همكاران بيان كرد : اين شركت از ابتداي تاسيس تاكنون به عنوان شركت موفق و شاخص در بين شركت هاي آبفاي شهري و روستايي كشور مطرح بوده كه اين افتخار بزرگي است و اميدواريم در آينده تداوم داشته باشد.