زمان : 04 Ordibehesht 1395 - 14:27
شناسه : 121415
بازدید : 12844
صباغیان مرد قاطعیت و عدالت صباغیان مرد قاطعیت و عدالت دکتر حسین ارجمند


بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در روز دهم اردیبهشت باید تکلیف نماینده خود را مشخص کند و فردی را روانه بهارستان کند که بتواند پیگیر خواسته ها و مطالبات به حق  مردمان این حوزه  باشد.
این حوزه انتخابی نیازمند فردی شجاع و متعهد است که به جدّ دنبال احقاق حقوقی  باشدکه سالهاست تضییع شده است و دست تبعیض و بی عدالتی , مردمان این دیار را از خواسته هایشان محروم ساخته است به گونه ای که عملا شهرستان های استان به شمالی و جنوبی تقسیم شده است و «سوگلی های» استان در حال تاخت و تاز هستندو چه دلیلی قاطع تر از این بی عدالتی ظالمانه  که این حوزه ,بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و پنج شهرستان محروم و مظلوم باید تاوان زیاده خواهی و جاه طلبی دیگران را پرداخت کنند.
محمد رضا صباغیان فردی است که از دیار مجاهد نستوه و عالم ربّانی  «شیخ محمد تقی بافقی» پا به این کارزار گذاشته است. شیخ محمد تقی بافقی  همان شهید امر به معروف و نهی از منکر است که با شجاعت و قاطعیت در برابر دیکتاتورها و زور گویان زمان خود ایستاد .
اغراق نیست اگر بگوییم که   هنوزروح شجاعت و صلابت  آن مجاهد نستوه در رگ های فرزند عدالت خواه  سرزمین نخل و آفتاب و آهن می جوشد واومصمم است که با اتکای به واحد قهار, راه آن  عالم ربانی را ادامه دهد وطعم شیرین عدالت را برایمان به ارمغان بیاورد.
او مظلوم ترین نامزد این دوره انتخاباتی   است که وابسته به زر اندوزان و زور مداران نیست و سالیان سال است که مورد هجمه عدالت ستیزان قرار گرفته است و در این کارزار از آماج  تیرهای  زهر آگین ناجوانمردان در امان نبوده است و صاحبان قدرت , تمام توان و توشه خود را برای حدف وی به کاربستند اما غافل بودند وهستند  که مالک این ملک , یکتای قادریست  که عزت و ذلت در دست اوست «و تُوتی المُلکَ لمَن تَشاء و تَنزعُ المُلکَ مِمَّن تشاء.»
شجاعت و پایداری وی را می توانید در جریان  اعتراض به خصوصی سازی سنگ آهن  جستجو کنید که یک تنه و با اقتدار در برابر زیاده خواهان و زورمداران ایستاد و مانع رسیدن آن ها به اهداف شومشان گردید وشبانه روز برای رسیدن به آرمان عدالت خواهی خود تلاش کرد و لحظه ای پا پس نکشید و از ارعاب و تهدید نترسید و مرعوب تطمیع و وعده های  زورمداران نشد به گونه ای که   مردم دیارمان وقتی صداقت وتعهد خالصانه اورا  احساس کردند با تمام وجود از وی حمایت کردندو او را تنها نگذاشتند.
دست های پینه بسته کارگران و چهر ه های آفتاب سوخته معدنکاران گواهی می دهند که او لحظه ای آن ها را تنها نگذاشت و به دلیل این اخلاص صادقانه بود که اورا  به عنوان نماینده خود برگزیدند .
صباغیان کارشناس ارشد علوم سیاسی است که سیاست را نه در لابلای کتاب ها که سیاست را  درمیان مردم آموخته است.سیاست وی  قاطعیت   و تسلیم ناپذیری برای احقاق  مطالبات به حق مردم است .سیاست وی پرهیز از تملق و چاپلوسی زور مداران و زر پرستان است و به همین دلیل است که حامیان وی همواره مردمی زحمتکش و رنجدیده  هستند و اورا سنگ صبور دردهای خود می دانند .
بیاییم به  فرزند عدالت خواه  دیار نخل و آهن  وآفتاب اعتماد کنیم وبدانیم که  وی همانند نخل های سربه فلک کشیده صبور است و عزم واراده ای فولادین  برای مبارزه و جنگیدن در کارزار حق و باطل دارد.
بدانیم که کشور ما نیازمند انسان های شجاع و پاکدلی است که حقیقت را بی ترس و واهمه مطرح کنند و این فضای قبرستانی حاکم بر کشور را بشکنند و امیدی تازه در کالبد افسرده و مایوس جامعه بدمند و همراه و همدل با دولت امید  ,مجلس امید را بنا کنند تا ما را به دروازه های روشن آزادی و سعادت رهنمون سازند.
دکترحسین ارجمند