زمان : 31 Farvardin 1395 - 17:21
شناسه : 121191
بازدید : 12995
فعالیتهای فرهنگی هنری باعث رشد نبوغ فکری و فرهنگی جوامع است فعالیتهای فرهنگی هنری باعث رشد نبوغ فکری و فرهنگی جوامع است

 یزد فردا: محمد رسول شجاعی تفتي نویسنده و کارگردان تله فیلم راه امید در دیدار با حجت الاسلام غفوری امام جمعه تفت گزارشی از روند تولید فیلم را ارائه نمود .

 به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا: در ادامه این نشست صمیمی که در دفتر حاج آقا غفوری برگزار گردید ایشان ضمن تشکر از عوامل تولید پروژه راه امید ؛ خاطر نشان کردند که تشکلهای مردمی در هر زمینه ای که برگزار شود برای جامعه مفید خواهد بود مخصوصا فعالیتهای فرهنگی هنری باعث رشد نبوغ فکری و فرهنگی جوامع است .
امام جمعه محترم تفت از اینکه این حرکت فرهنگی با همکاری و همیاری گروهی از هنرمندان شهرستان اجرا می شود و همه عوامل تولید این فیلم در شهرستان تامين شده ابراز خرسندی کردند و توصیه هایی در خصوص نگاه هنرمندانه هنرمندان به برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه را نبز مطرح کردند .

 

ياداور مي شود فیلم راه اميد، داستان پیرمردی بنام سید امیر را روایت می کند که در خانه سالمندان مستقر می شود و با حضور او در آنجا با ماجراهایی روبرو شده و مسائلی برایش رقم می خورد .

در این فیلم داستانی محمد رسول شجاعی در نقش سید امیر بازی می کند و آقایان : اصفر چوبینه ؛ سید ولی عرب زاده ؛ مجید رضا دهقانی ؛ سجاد شاهدی ؛ محمد حسن فلاح ؛ محمد حسن خانی؛ علی اکبر شجاعی ؛ علیرضا انصاری ؛ ابراهیم فلاح ؛ محمد امین دهقانی وخانم ها : ثریا شهبازيان ؛ رضيه انصاری ؛ کوثر کهدويي ؛ الهه نظریان و ... در این پروژه او را همراهی می کنند .

شجاعی به همراه مجید رضا دهقانی تفتی تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند و سجاد شاهدي باغ خندان دستیار اول و برنامه ریز و جلیل صالحی فر نیز مدیر تصویر برداری این فیلم را انجام می دهند .

دیگر عوامل فیلم داستانی بلند راه امید : نجمه تفتی ؛ منشی صحنه / احسان شجاعی ؛ مدیر تولید / طراح گریم ؛ محمد مهدی هدایتي / طراح صحنه و لباس ؛ زهرا شجاعی / صدابردار ؛ پدرام فلاح / عکس و تصویر برداری پشت صحنه ؛ صادق درخشی انجام می دهند.

فیلم داستانی ؛ راه امید ؛ با همت و همراهی هنرمندان تفتی به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تفت مقابل دوربین می رود.