زمان : 22 Farvardin 1395 - 21:11
شناسه : 120844
بازدید : 15918
عمل و رفتار خانواده‌های شهدا برای جامعه ما الگو و اثرگذار است فرماندارمیبد: عمل و رفتار خانواده‌های شهدا برای جامعه ما الگو و اثرگذار است

فرماندارمیبد در جمع مادران و خانواده‌های شهدا افزود: عمل و رفتار خانواده‌های شهدا برای جامعه ما الگو و اثرگذار است و باید در حل بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه به مسئولین کمک کنند.

به مناسبت ولادت باسعادت بانوی دوعالم حضرت زهرا سلام‌الله علیها و روز مراسم جشنی با حضور فرماندارمیبد، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان در بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک این ایام به همه مادران به‌ویژه مادران شهدا و ایثارگران گفت: قطعاً گذشت و ایثار و فداکاری مادران شهدا و جانبازان و ایثارگران درسی برای ما مسئولین برای خدمت خالصانه به مردم است.

حسین فلاح بابیان اینکه خانواده‌های شهدا در طول دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس جلودار حرکت‌های انقلابی، حماسی و فرهنگی بودند افزود: بنابراین این آرامش و آسایش و عزت و عظمت به‌سادگی به دست ما نیامده است و باید از این ارزش‌های الهی و متعالی و معنوی صیانت کنیم.

فلاح مادران و خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمتان ملت بزرگ ایران خواند و افزود: امروز هم عمل و رفتار خانواده‌های شهدا برای جامعه ما الگو و اثرگذار است و باید با همین روحیه گذشته در حل بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه به مسئولین کمک کنند.

وی ترویج اخلاق خوب و حسنه را یکی از ارزش‌های آرمانی و اسلامی نظام از سوی خانواده‌های معظم شهدا بیان کرد و گفت: مادرانی که در دوران 8 سال دفاع مقدس نسلی را تربیت و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند امروز هم باید در رفع آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان محور نقش‌آفرینی کنند.

دکلمه و اجرای سرود دانش آموزان دخترانه شاهد مدرسه حاج رضا صادقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.