زمان : 19 Farvardin 1395 - 11:58
شناسه : 120765
بازدید : 19918
اسکان بیش از 1.4 میلیون نفر مسافر در نوروز 95 در استان یزد اسکان بیش از 1.4 میلیون نفر مسافر در نوروز 95 در استان یزد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، آمار اسکان گردشگران در بازه زمانی 27 اسفند ماه تا سیزدهم فروردین در استان یزد را یک میلیون و 440 هزار و 851 نفر- شب اعلام نمود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا:، محمدمهدی شرافت با اشاره به اینکه در نوروز 95 مدت ماندگاری مسافر در استان یزد افزایش یافت عنوان کرد: استان یزد با ساماندهی ده کمیته اجرایی، بر روند خدمات رسانی به میهمانان نوروزی نظارت کرد و خوشبختانه خدمات دهی در شرایط مطلوب ارزیابی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: در بحث مديريت هاي دولتي و خصوصي این استان از طريق سرمايه گذاري در حوزه گردشگري، توسعه، اشتغال و صنعت را ايجاد نموده و آن را گسترش داده است و توانست در زمينه ارائه خدمات گردشگري، کيفيت خدمات سفر را ارتقا دهد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به نظارت های شبانه روزی بر مراکز اقامتی و گردشگری استان در ایام نوروز خاطرنشان ساخت: در نوروز سال ‎95 که آغاز جشنواره خوش آمد به يزد بود شاهد تحول چشمگيري در زمينه مديريت گردشگري و پذیرش گردشگر در استان بودیم.

وی خاطرنشان ساخت: جشن جهاني نوروز، ميراث ارزشمندي است که فرصت بسيار خوبي را براي رونق و توسعه گردشگري کشور ايجاد می کند و امسال اولين سالي است که اين جشن مورد توجه قرار گرفت. در همين راستا در استان يزد هر روز از نوروز ‎9‎5 به يکي از شهرستانهاي استان اختصاص يافت که از اهميت زيادي برخوردار بود و با همت مسئولين نمايندگي ها و ادارات شهرستانها و فرمانداران مربوطه از اين فرصت و ظرفيت ارزشمند استفاده گردید و آثار تاريخي و طبيعي شهرستان به نحو احسن به همگان معرفي شد.