زمان : 06 Farvardin 1395 - 02:06
شناسه : 120465
بازدید : 8670
اجرای برنامه های فرهنگی چند رسانه ای در امامزاده جعفر (ع)// از زیارت مجازی امام حسین (ع) تا برپایی نمایشگاه دیجیتال اجرای برنامه های فرهنگی چند رسانه ای در امامزاده جعفر (ع)// از زیارت مجازی امام حسین (ع) تا برپایی نمایشگاه دیجیتال مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برنامه های طرح نوروزی آرامش بهاری را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمد حسن برجیان مدیر مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده جعفر (ع) یزد در این رابطه گفت: هم زمان با تعطیلات نوروزی 95 ویژه برنامه های فرهنگی مناسبی را در طرح آرامش بهاری برنامه ریزی و در حال اجرا داریم.

وی در ادامه افزود: غرفه زیارت مجازی حرم حضرت سید الشهدا (ع) به صورت سه بعدی که حال و هوای معنوی را برای زائرین ایجاد می کند در صحن مصلی امامزاده جعفر (ع) راه اندازی شده است .

برجیان همچنین از برپایی غرفه کودک و نوجوان، ایستگاه صلواتی، نمایشگاه دیجیتال خیمه گاه بهشت – اردوگاه جهنم، کیوسک چند رسانه ای و غرفه عرضه هدایا و محصولات چند رسانه ای در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد خبر داد.

این مدیر فرهنگی با اشاره به کمبود فضای مورد نیاز جهت ارائه برنامه ها و خدمات فرهنگی به مسافرین و زائرین افزود: در عین حال با تلاش شبانه روزی همکاران و خدام در مجموعه امامزاده سعی شده بهترین برنامه های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی ارائه گردد.

وی همچنین افزود: برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغین حوزه علمیه قم و ارائه مشاوره و پاسخ به پرسش های مذهبی در زمینه اعتقادی ، تربیتی ، خانواده و احکام که مورد استقبال زائرین و مسافرین قرار گرفته است.