زمان : 16 Esfand 1394 - 17:37
شناسه : 119928
بازدید : 12596
پیام خیرمقدم اعضای شورای اسلامی شهر یزد به ریاست محترم جمهوری اسلامي ايران پیام خیرمقدم اعضای شورای اسلامی شهر یزد به ریاست محترم جمهوری اسلامي ايران

اعضای شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی حضور ریاست محترم جمهوری اسلامي ايران را به استان یزد خیرمقدم عرض نمود.

در این پیام آمده است:

با سلام وصلوات برمحمد وآل محمد

خداوند سبحان را شاكريم كه در این ایام ،توفيق ميزباني از رئيس جمهور محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی و اعضای محترم هیات دولت تدبیر و امید، نصيب مردم شهید پرور یزد شده است و اميد و نشاط و سر زندگي را بر فضاي شهر دارالعباده و دارالعلم و ولايتمدار یزد جاري ساخته است.

سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور محبوب و مردمی فرصت مغتنمی است تا موضوعات و مشکلات شهری در دستور کار قرار گیرد تا انشالله شهر یزد بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.

بي شك اين حضور پربركت منشاء آثار و بركات فراوان بوده و اتخاذ تصميمات راه گشا در خصوص مشکلات بحران آب و بيكاري در استان و برطرف شدن موانع و مشکلات موجود در راستای اجرای طرح هاي جديد، زمينه ها و فرصت هاي مغتنمي هستند كه در پرتو اين سفر با ارزش شكل خواهند گرفت.

شورای اسلامی شهر یزد حضور ریاست محترم جمهوری و هیات محترم دولت را به استان یزد خیرمقدم عرض نموده،  آرزوي توفيق روزافزون براي دولت محترم تدبير و اميد تحت زعامت مقام معظم رهبري را دارد.

شورای اسلامی شهر یزد