زمان : 28 Bahman 1394 - 01:41
شناسه : 118928
بازدید : 14374
بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از فعالیت‌های بانوان روستایی بخش مرکزی میبد به مناسبت ولادت حضرت زینب (س): بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از فعالیت‌های بانوان روستایی بخش مرکزی میبد

دکتر خامسی به همراه بخشدار مرکزی میبد از فعالیت‌های بانوان روستایی در حوزه کارآفرینی و فرهنگی و ورزشی بازدید نمودند.

وی در ابتدا از کارگاه تولیدی و آموزش چرم‌دوزی در روستای نمونه رکن‌آباد بازدید و با نحوه فعالیت و مشکلات موجود در این زمینه آشنا گردیدند و در ادامه، نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانگی بانوی روستا که به مدت یک هفته در محل امامزاده خدیجه خاتون و به همت بخشداری مرکزی برقرار است توسط ایشان افتتاح و بازدید گردید.

طی این بازدید قاسمی بخشدار مرکزی بابیان عملکرد بخشداری در حوزه بانوان روستایی اعم از تولید، آموزش، ورزشی و بازی‌های بومی و محلی پرداخت و بابیان برخی مشکلات موجود علیرغم پتانسیل و توانمندی بالای بانوان روستایی، خواستار توجه بیشتر استانداری و تخصیص اعتبارات ویژه در این زمینه گردید.

دکتر خامسی نیز در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته، خواستار ادامه فعالیت‌های تولیدی و به‌ویژه بازاریابی و فروش شدند و این‌گونه فعالیت‌ها را کمک به اقتصاد خانواده دانستند.

در این مراسم مشاور بانوان فرماندارمیبد، نائب رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی بخش مرکزی و تعدادی از نخبگان و فعالان در این زمینه حضور داشتند.