زمان : 27 Bahman 1394 - 01:32
شناسه : 118853
بازدید : 23159
دستگیری زن 70 ساله !!! رمال در یزد!! دستگیری زن 70 ساله !!! رمال در یزد!!

 

یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" ماموران پلیس امنیت عمومی استان زن رمال و فالگیری را که اقدام به رمالی و دعانویسی برای افراد ساده لوح می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

 سرهنگ "رضارضایی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا" گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی 70 ساله با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رمالی، فالگیری و سحر و جادو کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی، ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که روزانه تعداد 20 الی 30 نفر از شهروندان برای رفع مشکلات زندگی خود به این خانم مراجعه می کنند.

رضایی ضمن اشاره به هماهنگی با مقامات قضایی گفت: روز گذشته ماموران پلیس متهمه را در محل زندگی­اش دستگیر و در بازرسی از آن محل 15 جلد کتب رمالی، 200 برگ اوراق دست نوشته دعا و همچنین مبلغ 130 میلیون ریال وجه نقد را کشف کردند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: این خانم با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد و به صورت علنی اقدام به فالگیری، رمالی، بخت گشایی، طلسم شکنی می کرد که گاها باعث اختلاف افکنی بین زوجین و خانواده ها نیز شده بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ضمن اشاره به معرفی متهمه به دادسرا خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که این افراد هیچ کمکی به رفع مشکلات و گرفتاری های خانواده ها نکرده و باعث ایجاد اختلافاتی بین خانواده ها نیز خواهند شد.