زمان : 26 Bahman 1394 - 22:09
شناسه : 118797
بازدید : 15762
باند 4 نفره سارقان داخل خودروهای امام شهر و آزادشهر با سردسته خود "سهیل"دستگیرشدند سرهنگ "منوچهرنصیری" خبرداد" باند 4 نفره سارقان داخل خودروهای امام شهر و آزادشهر با سردسته خود "سهیل"دستگیرشدند

یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" یزد - فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری اعضای یک باند چهار نفره سرقت داخل خودرو با 80 فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "منوچهرنصیری" در تشریح این خبر گفت: با توجه به سرقت های انجام شده در محدوده " آزادشهر"، " امامشهر" و همچنین "بلوار آزادگان" یزد بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات و بررسی های ماموران پلیس نشان می داد که تمامی این سرقت ها به یک روش و توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

نصیری ضمن اشاره به استقرار گشت های پوششی در مناطق جرم خیز، ادامه داد: چند روز پیش بود که ماموران پلیس ،یکی از اعضای این باند سرقت را هنگام ارتکاب سرقت داخل خودرو دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

نصیری گفت: متهم در اداره پلیس به انجام سرقت با "برادرزن" خود اعتراف کرد که ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی با مقامات قضائی همدست و برادرزن متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد بسیار زیادی اموال مسروقه شامل ضبط صوت، زاپاس و همچنین دیگر وسایل سرقتی نیز کشف کردند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: دومین متهم در بازجویی­های کارآگاهان پلیس به انجام سرقت داخل خودرو با همکاری دو نفر دیگر اعتراف و اعلام کرد که سردسته این باند فردی به نام "سهیل" است.

وی افزود: با طرح این موضوع ماموران دایره تجسس پلیس شهرستان یزد با انجام یک عملیات برنامه ریزی شده و منسجم، در یک قرار صوری، دو متهم دیگر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: اعضای این باند چهار نفره در بازجویی های اداره پلیس به 80 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر یزد اعتراف و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص جدی گرفتن توصیه­ های پلیس در پیشگیری از سرقت افزود: توجه و جدی گرفتن نکات و هشدار های پلیس در رابطه با پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی توسط شهروندان، نقش مهمی در کنترل و مهار جرایم دارد.