زمان : 21 Bahman 1394 - 13:06
شناسه : 118541
بازدید : 3209
یوم الله 22 بهمن روز تجلی وحدت مردم ایران است استاندار یزد: یوم الله 22 بهمن روز تجلی وحدت مردم ایران است استاندار یزد در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن دعوت عموم مردم استان به حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن، این روز را روز خاطره‌ها، حماسه‌ها و تجلی وحدت مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
بسمه‌تعالی
روز هجران و شب فرقت يار آخر شد
زدم اين فال و گذشت اختر و كار آخر شد
والفجر وليال عشر
يوم ا... بيست و دوم بهمن روز خاطره‌ها و حماسه‌ها، روز خون و فرياد، روز دلدادگي و شور و عشق و تجلي وحدت و ايمان و هنگامه انفجار نور و اوج شكوفايي اتحاد ملي براي حكومت ا... بر زمين، روزي كه كوي و برزن و خيابان رهگذر حضور سیل‌آسای مردمي بود از جنس خروش و طوفان و صلابت، مردمي كه عاشق امام و پيرو آرمان‌های حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی و ايمانش بودند. روزي كه خون شهيدان برگ و بار داد، بهار پيروزي گل كرد و پنجره‌ها به روي صبح ظفر نفس تازه كردند و آفتاب عزت دميد و عطر استقلال و آزادي مشام وطن را معطر و عبیرآمیز ساخت.
روزي كه طومار عمر ستم‌شاهی در هم پيچيد و به حكومت 2500 ساله سلطنتي پايان داد و جهان استكبار را مبهوت و مأیوس و متحير ساخت.
در اين ايام فرخنده، ياد حضرت امام بنیان‌گذار جمهوري اسلامي را كه كلامش بوي موساي كليم و نفسش دم عيساي مسيح و سخنش رايحه وحي داشت گرامي می‌داریم و به روان تابناك شهيدان گلگون‌کفن كه خون سرخشان بهار سبز شرف را به ارمغان آورد درود بيكران می‌فرستیم.
با تبريك ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي و سالگرد پيروزي ملت ايران بر حكومت مستبد پهلوي خدا را شاكريم كه هرسال در چنين روزي امت قهرمان و مؤمن ايران با حضور حماسه‌ساز خويش وحدت و همدلي و هم‌زبانی و پايبندي به انقلاب و اسلام را به نمايش مي‌گذارند و با آرمان شهيدان ميثاقي تازه می‌بندند.
و بی‌شک امسال نيز مردم دارالعباده يزد همراه با همه شهرها و مناطق در آستانه دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز به ميدان می‌آیند و خاطره دشمن‌شکن ديگري را بر اوراق كتاب زرين انقلاب اسلامي مي‌افزايند.
خدا را بر اين توفيقات سپاسگزاريم و در پيشگاه باعظمت او سر به سجده می‌نهیم و براي سربلندي اسلام، نابودي دشمنان، پيروزي مسلمين عالم، طول عمر پربركت رهبر معظم انقلاب اسلامي و دوام توفيقات دولت كريمه تدبير واميد دعا می‌کنیم.
به اميد ديدار در راهپيمايي وحدت‌بخش و عزت‌آفرین 22 بهمن.