زمان : 14 Bahman 1394 - 18:30
شناسه : 118230
بازدید : 8299
8 پروژه بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در استان یزد در دهه فجر امسال افتتاح می شود. 8 پروژه بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در استان یزد در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر اعلام کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 8 پروژه مرتبط با دامپزشکی در سطح استان یزد می باشیم . این پروژه ها با سرمایه گذاری بالغ بر 8 میلیارد تومان و با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان های مختلف استان یزد افتتاح می شود.

دکتر علی اکبر حداد زاده در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 2750000 واحد دامی در استان یزد و به منظور پایداری صنایع مرتبط با پرورش و تکثیر دام و طیور و ارتقاء بهداشت فراورده های خام دامی نیازمند زیر ساخت هایی هستیم که متناسب با استاندارهای ملی باشد.

این مقام مسئول به تشریح جزئیات پروژه های مورد بهره برداری پرداخت و اظهار داشت: در بین این 8 پروژه یک باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت خط کشتار 6000 قطعه در ساعت وجود دارد که در طول یکسال امکان کشتار و بسته بندی حداقل 30 هزار تن مرغ را فراهم می نماید علاوه بر آن افتتاح این پروژه که با اعتباری بالغ بر 5/6 میلیارد تومان احداث شده است زمینه اشتغال 80 نفر از شهروندان را فراهم خواهد کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: 7پروژه باقی مانده در حوزه تشخیص و درمان دامپزشکی بوده و شامل یک باب بیمارستان دامپزشکی، 3 واحد داروخانه دامپزشکی ، 2 واحد آزمایشگاه دامپزشکی و یک واحد مرکز واکسیناسیون دامی می باشد که با راه اندازی این واحدها، ضمن ایجاد اشتغال برای متقاضیان جویای کار در عرصه دامپزشکی، باعث فراهم آمدن زمینه ارائه خدمات مناسب تر و با کیفیت بالاتر به شهروندان در اقصی نقاط استان یزد خواهد شد.