زمان : 12 Bahman 1394 - 23:41
شناسه : 118079
بازدید : 5613
تامین امنیت انتخابات، مستلزم تلاش جهادی پلیس است تامین امنیت انتخابات، مستلزم تلاش جهادی پلیس است

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" در جلسه آگاهسازی كاركنان گفت: تامین امنیت انتخابات، مستلزم تلاش جهادی پلیس است.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سرهنگ "مهدی رحیم زاده"در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: برگزاری انتخابات و حضور حداكثری اقشار مختلف مردم در این همایش ملی، نمونه بارزی از دموكراسی است كه مردم با آراء خود سرنوشت كشور خود را رقم می زنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) شركت در انتخابات را آبروری نظام دانست و افزود: پلیس بهاباد نیز مانند سایر اقشار مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور پر رنگ خواهد داشت تا با حضور حداكثری در انتخابات، بیعت مجددی با بنیان گذار كبیر انقلاب اسلامی داشته باشد.

سرهنگ رحیم زاده ضمن تاکید بر تامین امنیت انتخابات و همچنین هوشیاری همه جانبه پلیس گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) به نام "همدلی و همزبانی دولت و ملت" نام گذاری شده است؛ انتخابات نیاز به هماهنگی و همدلی همه دستگاه ها جهت توسعه و ارتقاء کشور دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در پایان ضمن تشكر از تلاش کارکنان پلیس شهرستان، از آنها خواست که با هوشیاری كامل و دقت نظر بیشتر در این دوره از انتخابات، موجبات تامین امنیت، سربلندی و اعتماد عمومی را نسبت به نیروی انتظامی فراهم کنند.