زمان : 07 Bahman 1394 - 01:35
شناسه : 117639
بازدید : 6398
دستگیری سارق 100 میلیون ریال طلاجات در بافق دستگیری سارق 100 میلیون ریال طلاجات در بافق

 

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"  فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سرهنگ "فرهادبیگلری" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: چندی پیش بود که خبر سرقت طلاجات از یک منزل واقع در یکی از محلات بافق از طریق تماس تلفنی مالباخته، دریافت شد و ماموران پلیس آگاهی در محل سرقت حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بازنگری صحنه سرقت، مشخص شد یک سارق حرفه ای با ورود به منزل مالباخته اقدام به سرقت طلا و وجه نقد از محل کرده است.

فرهاد بیگلری ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم مجرمان حرفه­ای و شناسایی متهم، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از سناسایی سارق سابقه دار و تحت نظر قرار دادن فعالیت وی، در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بیگلری گفت: متهم 22 ساله که دارای سابقه سرقت نیز می باشد در بازجویی های اداره پلیس به سرقت 100 میلیون ریال طلا و همچنین وجه نقد از منزل مالباخته، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان از نگهداری پول و طلاجات در منزل خودداری کنند.