زمان : 09 Esfand 1384 - 03:16
شناسه : 1171
بازدید : 5757
پنج هزار بسيجي يزدي، براي شركت در رزمايش انصارالمهدي، سازماندهي شدند پنج هزار بسيجي يزدي، براي شركت در رزمايش انصارالمهدي، سازماندهي شدند

 پنج هزار بسيجي يزدي، براي شركت در رزمايش انصارالمهدي، سازماندهي شدند



فرمانده سپاه ناحيه يزد گفت:پنج هزار بسيجي اين استان در قالب‪ ۱۵‬گردان عاشورا براي شركت در رزمايش انصارالمهدي، سازماندهي شدند.

سرهنگ عباسعلي دشتي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رزمايش انصارالمهدي دو در روزهاي‪ ۱۰‬تا‪ ۱۲‬اسفند و انصارالمهدي سه هم در روزهاي‪ ۱۷‬تا‪ 1۹‬همين ماه در محل اردوگاه صدوق واقع در كيلومتر‪ ۲۰‬جاده يزد به طبس برگزار مي‌شود


او هدف از برگزاري رزمايش مذكور را ارتقاي توان رزمي و دفاعي بسيجيان، حفظ، انسجام و تقويت روحيه معنويت در آنها و يادآوري خاطرات دوران دفاع مقدس اعلام كرد.

وي گفت:شركت‌كنندگان در رزمايش، طي مدت شش روز در دو مرحله، توان رزمي دفاعي خود را به نمايش خواهند گذاشت.

دشتي اظهار داشت: اين رزمايش در قسمت‌هاي "رزمي فرهنگي"، "جنگ نوين" و "ضد هلي برن " اجرا مي‌شود و شركت‌كنندگان به مقابله با دشمن فرضي خواهند پرداخت.

وي اضافه كرد: در اين رزمايش، شماري از شركت‌كنندگان در قالب جنگ نوين به مقابله با بمباران شيميايي دشمن فرضي مي‌پردازند و منطقه شيميايي شده را بازسازي خواهند كرد.

وي برگزاري كلاس‌هاي عقيدتي سياسي، ارائه آموزش‌هاي نظامي و انجام مراسم ويژه مذهبي به مناسبت ماه محرم را از برنامه‌هاي جنبي اين رزمايش ذكر كرد.

رزمايش انصارالمهدي يك در روزهاي هفتم و هشتم مهرماه امسال با حضور پنج گردان عاشورا و الزهرا در يزد برگزار شده بود.

يزدفردا                 ايرنا