زمان : 29 Dey 1394 - 21:47
شناسه : 117083
بازدید : 5101
تمجید دی‌کاپریو از پوتین تمجید دی‌کاپریو از پوتین

یزدفردا:از برده‌دار خاص «جنگوی آزاد شده» تا دلال سهام حیله‌گر «گرگ وال‌استریت» این بازیگر گستره وسیعی از نقش‌ها را بازی کرده، اما دی‌کاپریو در فکر بازی در نقشی متفاوت از تمامی این نقش‌ها است.


این بازیگر در گفت‌وگو با یک روزنامه آلمانی پوتین را «خیلی خیلی خیلی جالب» توصیف کرد و در ادامه گفت که دوست دارد نقش او را بازی کند.

بازیگر «هوانورد» با اشاره به اینکه باید فیلم‌های بیشتری درباره تاریخ روسیه ساخته شود، گفت : «لنین هم نقش جالب توجهی است. بازی در نقش راسپوتین را هم دوست دارم.»

دی‌کاپریو این شانس را داشته که سال 2010 در جریان کنفرانس ببر در خطر انقراض سیبری در سنت‌پترزبورگ با ولادمیر پوتین ملاقات کند. او در این باره گفت: «بنیاد من حامی مالی چند پروژه برای حفاظت از این گربه‌های بزرگ است. پوتین و من در آن ملاقات تنها درباره این حیوانات خارق‌العاده صحبت کردیم.»

پوتین در جریان سفر دی‌کاپریو به روسیه او را «مردی واقعی» خوانده بود که علیرغم مشکلات بسیار خود را به سنت‌پترزبورگ رسانده است.

این بازیگر به تازگی برای بازی در فیلم «بازگشته از گور» جایزه بهترین بازیگر نقش اول گلدن گلوب را از آن خود کرد. او برای این نقش نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز شده است.