زمان : 25 Dey 1394 - 23:57
شناسه : 116358
بازدید : 5440
دستگیری سارق 8 میلیارد و 500 میلیون ریالی چک­های حامل در یزد دستگیری سارق 8 میلیارد و 500 میلیون ریالی چک­های حامل در یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس آگاهی، سارق 453 فقره چک­های حامل به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال را در کمتر از چهار ساعت پس از ارتکاب سرقت، شناسایی و دستگیر کردند.

سردار "ایرج کاکاوند" گفت: با اعلام خبر سرقت 453 فقره چک­های حامل به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال از داخل خودرو یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس، قرار گرفت.

سردار کاکاوند ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال اینکه هر لحظه ممکن بود سارق، چک های مسروقه را در بازار خرج کند و یا از استان خارج شود تیمی از کارآگاهان با تجربه و زبده دایره دوم پلیس آگاهی، مسئول رسیدگی به پرونده شد.

وی، افزود: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق شدند سرنخ هایی از عامل این سرقت را به دست آورده و مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضایی به عمل آمد.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: تیم تجسس پلیس آگاهی استان کمتر از چهار ساعت پس از سرقت، متهم 30 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی، 453 فقره چک­های حامل مسروقه به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به اینکه متهم تاکنون به سه فقره سرقت­ از اماکن خصوصی نیز اعتراف کرده است، افزود: بررسی سرقت­های احتمالی دیگر توسط این سارق در دست اقدام است.

رئیس پلیس استان یزد در پایان با بیان اینکه، مالباخته 453 فقره چک حامل به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون ریال را داخل خودرو خود گذاشته و خودرو  را بیرون از منزل پارک کرده بود، به شهروندان، هشدار داد: هموطنان توصیه­ های پلیس را در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، جدی گرفته و با سهل انگاری، فرصت سرقت را در اختیار مجرمان قرار ندهند.