زمان : 06 Dey 1394 - 11:24
شناسه : 116094
بازدید : 11931
 سایت “بافق فردا” تاکنون وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده است امام جمعه بافق: سایت “بافق فردا” تاکنون وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده است

امام جمعه شهرستان بافق:
سایت “بافق فردا” تاکنون وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده است
امام جمعه شهرستان بافق گفت: سایت ” بافق فردا” اولین سایت رسمی شهرستان است و تاکنون وابسته به هیچ حزب و جناحی نبوده است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به مناسبت چهارمین سالروز تولد ” بافق فردا” در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت بیان کرد: خوشبختانه شهر مانند تمام شهرستان های ایران از نظر فرهنگی از وضعیت ارزشمند و والایی برخوردار است .
وی افزود: یادم نمی رود حدود ۵۰ سال قبل در این شهر دو روزنامه کیهان و اطلاعات وجود داشت و مجموع مشترکین ۳ الی ۴ نفر بودند. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد رفتم در مسیری که برای رفتن به مدرسه طی می کردم یک روزنامه فروشی بود. روزنامه ها توسط اتوبوسی که از تهران می آمد به یزد انتقال داده می شد. و نهایتا ۴۰ الی ۵۰ روزنامه در سطح استان ها پخش می شد.
سلیمانی ادامه داد: دو روزنامه درمرکز استان وجود داشت.اما در حال حاضر حرکت بسیار خوبی در کل کشور انجام شده است .شهر ما نیز الحمد الله از نظر اطلاع رسانی وضع روشنی دارد و فعالیت خوبی می شود. سایت ها لحظه به لحظه اخبار را انعکاس می دهند. که این فعالیت مایه افتخار نظام وکشور است.
امام جمعه بافق با اشاره به فعالیت های سایت “بافق فردا” عنوان کرد:. سایت “بافق فردا” فعالیت خوبی دارد و آنچه رصد کرده ام خبرها لحظه به لحظه است. خبر بدون اغراق منعکس می گردد.
نماینده ولی فقیه در بافق ضمن تبریک سالروز تولد این سایت تصریح کرد: لازم است از زحمات تمام کسانی که برای انعکاس خبر دراین سایت زحمت می کشند تقدیر و تشکر کنم. “بافق فردا” تاکنون وابسته به هیچ گروه و جناحی خاصی نبوده است. و امیدوارم در همین راستا به فعالیت خود ادامه دهد
وی متذکر شد:خبرها بروز است. و دیدگاه سیاسی نیز در آن وجود ندارد. انتقال حقیقت باعث پایداری این سایت شده است.مردم واقعیت را جستجو می کنند.
سید جواد سلیمانی در پایان گفت: انشاالله به یاری خدا در همین راه استوارتر از گذشته و بدون هیچ گونه چالشی گام بردارد.