زمان : 06 Azar 1394 - 20:05
شناسه : 114787
بازدید : 11957
سمیناریکروزه علمی آموزشی "ترمه "با حضور نمایندگان ترمه حسینی از سراسر کشور در هتل ترمه یزد برگزار شد سمیناریکروزه علمی آموزشی "ترمه "با حضور نمایندگان ترمه حسینی از سراسر کشور در هتل ترمه یزد برگزار شد
یزدفردا:سمینارعلمی آموزشی "ترمه "با حضور دکتر سلامی و نمایندگان فروش  ترمه "برند حسینی یزد" سراسر کشوردر استان یزد برگزارشد.

در این سمینارعلمی آموزشی  نمایندگان فروش برند ترمه حسینی  از نظر علمی  آداب رفتار و احترام مشتری توسط مدیر و آموزش خودشناسی و شخصیت شناسی خود و شناخت  رنگ    توسط دکتر سلامی تشریح شد .

این همایش یکروزه توسط مدیریت ترمه حسینی یزد در هتل ترمه یزد واقع در حسینیه تاریخی وقت ساعت یزد برگزارشد .

علی حسینی مدیر شرکت تولیدی ترمه حسینی توجه به آموزش و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تولیدات ایرانی را یکی از نکات مورد توجه این شرکت دانست و افزود:ترمه حسینی ضمن توجه به کیفیت محصولات تولیدی استفاده از ابزار نوین بازار یابی و مشتری مداری در دستور کار خود قرار داده و با استقبال از نظرات مشتریان تولیدات خود با توجه به نیاز مشتری گسترش خواهد داد .

حسینی در ادامه افزود :ترمه حسینی با تولید پارچه های ترمه که یکی از مهمترین تولیدات نساجی اایرانی است سعی کرده با طراحی های مناسب و تولید محصولات با استفاده از ترمه خود را با دنیای مدرن وفق داده و در آینده نزدیک صادرات ترمه به کشورهای اروپایی را آغاز خواهد کرد .