زمان : 30 Aban 1394 - 18:09
شناسه : 114585
بازدید : 7514
تابش: دولت و مجلس از سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت می کنند بازدید نماینده مردم اردکان از پروژه بام تفت؛ تابش: دولت و مجلس از سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت می کنند

نماینده مردم اردکان گفت: دولت و مجلس از سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت می کنند و قطعا فضای ایجاد شده در دولت یازدهم، رغبت سرمایه گذاران برای ورود به بخش گردشگری را مضاعف کرده است.

"محمدرضا تابش" که بنا به دعوت قبلی و برای رسیدگی به مشکلات پروژه بام تفت از محل این پروژه بازدید کرد اظهار داشت: استان یزد از قطب های غنی میراث فرهنگی و گردشگری محسوب می گردد که بهره گیری از این ظرفیت ها می تواند ارزش افزوده بالایی را نصیب استان نماید.

وی تصریح کرد:  آینده گردشگری در استان یزد با توجه به شرایط ایجاد شده در دولت یازدهم و بخصوص دوران پسا برجام، بسیار امیدوارکننده است که انتظار است مسئولان محلی با تامین زیرساخت ها و کنارنهادن برخی تنگ نظری ها، باعث رونق بیش از پیش صنعت گردشگری و توریسم در شهرستانهای استان و بنا به ظرفیت های موجود در هر منطقه شوند.

نماینده استان یزد در مجلس نهم در بخشی از سخنانش با بیان اینکه طولانی شدن پروژه بام تفت موجب ایجاد حس بی اعتمادی در سرمایه گذاران و مسئولان استان گردیده است عنوان داشت:  اجرای به موقع تعهدات توسط مجریان پروژه می تواند سبب رفع این فضای ذهنی گردد.

"تابش" همچنین درخصوص مشکلات پروژه بام تفت که باعث توقف چند ساله آن گردیده بود، ضمن مذاکره با مسئولان مربوطه، در خصوص لزوم رفع مسئله زمین و صدور موافقت های اصولی، قول مساعد داد تا در صورت اجرای تعهدات توسط مجری، مسائل یادشده حل و فصل گردد.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند درخصوص رفع برخی از نیازهای پروژه در ازای اقدام و تامین سرمایه توسط مجریان طرح برای بهره برداری از پروژه طی مدت 4 سال تصمیماتی اتخاذ شد.