زمان : 23 Aban 1394 - 21:06
شناسه : 114257
بازدید : 10521
بخشي از اختيارات استانداري به فرمانداری‌ها واگذارشده است استاندار يزد در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر تفت: بخشي از اختيارات استانداري به فرمانداری‌ها واگذارشده است استاندار یزد بابیان اينكه اختيارات فرمانداران در دولت تدبير و اميد افزایش‌یافته است گفت: بخشي از اختيارات استاندار و استانداري يزد به فرمانداران شهرستان‌ها واگذارشده است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" ، نشست مشترك استاندار يزد با اعضاي شوراي اسلامي شهر تفت در استانداري يزد برگزار شد.
در ابتداي اين نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر تفت با ارائه گزارشي از اقدامات انجام‌شده اين شورا مسائل و مشكلات شهر تفت را عنوان كردند و به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.
استاندار يزد در اين نشست ارائه راهكارهاي قانوني و فني در برابر مشكلات را خواستار شد و اظهار داشت: در بیان مشکلات اصلی‌ترین مشكل كمبود اعتبار ذکر می شود و برخی ديگر از مشكلات مطروحه درخصوص  اصلاح قوانين و مقررات است.
«سید محمد ميرمحمدي» پيگيري نمايندگان استان براي تصحيح اين قوانين را ضروري دانست و تأكيد كرد: پيگيري اصلاح قوانين فرايندي دارد كه بايد با تلاش دولت و محوريت مجلس شوراي اسلامي و یا طرح پیشنهادی نمایندگان صورت گيرد.
وي يكي از راهكارهاي رفع كسري بودجه شهرداری‌ها را درآمدزايي اين نهادها دانست و تصريح كرد: در شهرستان تفت امكانات گردشگري خوبي ایجادشده و هنوز ظرفیت‌های بالقوه زيادي در اين حوزه وجود دارد.
استاندار يزد محدودیت‌های دولت در بخش اعتبارات را ناشي از كاهش قيمت نفت دانست و افزود: با اين حال در جذب اعتبارات و اجرای طرح ها موفقیت قابل توجهی ملاحظه می شود و به لطف خدا برنامه‌ها باقدرت در حال انجام و پيگيري است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود مشاركت مردم در اجراي برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد را قابل‌تقدیر دانست و عنوان كرد: حضور مردم و مشاركت خيرين در احداث پروژه‌های عمراني و سرمایه‌گذاران در پروژه‌های بخش خصوصی در تحقق برنامه‌های دولت مؤثر بوده است.