زمان : 25 Aban 1394 - 16:30
شناسه : 113037
بازدید : 21093
هجوم ۴۹۶ شرکت خارجی به دهمین نمایشگاه خودرو ایران/12 سال پس از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران/نمایشگاه خودرو دبی+تصاویر اخبار بازار خوودرو - ایران و جهان هجوم ۴۹۶ شرکت خارجی به دهمین نمایشگاه خودرو ایران/12 سال پس از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران/نمایشگاه خودرو دبی+تصاویر

هجوم ۴۹۶ شرکت خارجی به دهمین نمایشگاه خودرو ایران

یزدفردا"دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو ۲۵ آبان با مشارکت ۴۱۶ شرکت داخلی و ۴۹۶ شرکت خارجی در تهران گشایش می‌یابد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" دهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو ۲۵ آبان با مشارکت ۴۱۶ شرکت داخلی و ۴۹۶ شرکت خارجی گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود، شرکت‌های داخلی در فضایی به وسعت بیش از ۱۴ هزار مترمربع و شرکت‌‌‌‌های ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خارجی در فضایی به وسعت بیش از ۹ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، شرکت‌هایی ‌از کشورهای انگلیس، فرانسه، ترکیه، چین، تایلند، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، بنگلادش، مالت و تایلند حضور دارند.

قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو از جمله گروه‌های کالایی هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

همچنین بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، قالبسازی، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو و آموزش و پژوهش را می‌توان به موارد بالا اضافه کرد.

نمایشگاه خودرو دبی

یزدفردا"نمایشگاه خودرو دبی ۲۰۱۵ در مرکز تجارت جهانی این شهر برگزار شد.

رولز رویس کوپه Phantom

رولز رویس کوپه Phantom

پورشه Boxter GTS

پورشه Boxter GTS

کادیلاک XT5

کادیلاک XT5

خودروی Panoz Esperante GTR-1

خودروی Panoz Esperante GTR-1

مرسدس بنز SL500

مرسدس بنز SL500

ب ام و سری ۷

ب ام و سری 7

جی ام سی

جی ام سی

لکسوس LX جدید

لکسوس LX جدید

رولز رویس Wraith

رولز رویس Wraith

مرسدس G500 4×4/2

مرسدس G500 4x4/2

لامبورگینی Aventador

لامبورگینی Aventador

خودروی Fenyr SuperSport

خودروی Fenyr SuperSport

خودروی Halcon SuperSport Falcarto

خودروی Halcon SuperSport Falcarto

خودروی فراری W Motors Lukan HyperSport

خودروی فراری W Motors Lukan HyperSport

فیات Fullback

فیات  Fullback

 

 

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴


 
 

12 سال پس از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران

یزدفردا"در وهله اول باید دید برای حل معضل ترافیک چه باید کرد و دوم اینکه اصلا خود خودروسازان مایل هستند با مردم ارتباط برقرار کنند؟
12 سال پس از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" ،عضو دانشكده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت از بایدها و نبایدهای احیای نمایشگاه خودرو تهران گفت و عنوان کرد: تبادل اطلاعات بین خودروسازان و مشتری بازارسازی خودرو را سرعت می‌بخشد.

امیرحسن کاکایی  با بیان اینکه طی این چند سال با وجود تنوع محصولات خودروسازان ارتباط مستقیم خودروسازان با مردم قطع شد، گفت: معضل ترافیک باعث شد این نمایشگاه بین‌المللی خودرو در پایتخت جمع شود و به صورت محلی در استان‌ها برگزار شود اما این نمایشگاه بین‌‌المللی محلی برای تبادل اطلاعات صنعت خودرو ایران بود. گرچه سال‌های برگزاری این نمایشگاه در آن سال‌ها اندکی بی‌رمق بود اما همان فضا باعث شده بود حتی قطعه‌سازان و مجموعه‌های وابسته به صنعت خودرو هم حضور پیدا کنند و ارتباط خوبی با مصرف‌کنندگان برقرار شود.

او با اشاره به حضور کمرنگ قطعه‌سازان و خریداران در سال‌های آخر نمایشگاه گفت: احیای نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند محلی برای عرض اندام خودروسازان داخلی و محصولات خارجی باشد تا خودروسازان به رقبا توانایی‌شان را نشان دهند و بازار رقابتی شود.

عضو دانشكده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت با اشاره به گذشت 12 سال از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران افزود: در آن سال‌‌ها خودروسازان خارجی تمایلی برای شرکت در نمایشگاه تهران نداشتند اما در مقطع فعلی که مذاکره‌های بزرگان خودرو با ایران از سر گرفته شده این نمایشگاه مجددا در پایتخت برگزار شود.

کاکایی با بیان اینکه احیای این نمایشگاه به دو عامل وابسته است، گفت: در وهله اول باید دید برای حل معضل ترافیک چه باید کرد و دوم اینکه اصلا خود خودروسازان مایل هستند با مردم ارتباط برقرار کنند؟

این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به تنوع محصولات خودروسازان داخلی گفت: خریداران در نمایشگاه می‌توانند از نزدیک خودروهای مختلف را ببینند و از هر نظر اطلاعات کسب کنند اما خرید اینترنتی خودرو با اینکه روش خرید به روزی است اما برخی ویژگی‌های خودروها تنها در عکس مشتریان را راضی نمی‌کند به طور مثال در عکس یک خودرو شاسی بلند در سایت فروش خودروسازان، خودرو بزرگ جلوه می‌کند اما مشتری پس از خریدار حس می‌کند کمی در اقرار شده و در تشخیص زیبایی‌های ظاهری به اشتباه قضاوت کرده است.

او با بیان اینکه باید خودروسازان حرف مردم را بشنوند، اظهار کرد: در سال‌هایی که نمایشگاه برگزار می‌شد بسیاری از دانشجویان با صنعت خودرو و دست‌اندرکاران آن ارتباط می‌گرفتند و همین باعث می‌شد نگاه کارشناسی با این صنعت بیشتر آمیخته شود.

عضو دانشكده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت افزود: برای احیای این نمایشگاه باید دید آیا خودروسازان آمادگی چنین ارتباطی با مردم را دارند؟ محصولات جدید، متنوع و با کیفیت آماده عرضه شدن در بازار و نمایشگاه دارند؟ تمایل به گپ و گفت با مشتریان دارند؟

کاکایی تصریح کرد: در شرایط فعلی در مردم انتظاری به وجود آمده که وضعیت فعلی با آن سال‌ها متفاوت است. باید دید چطور می‌تواند در مقطعی که ذهن مردم مخدوش شده، بازارسازی کرد؟ شاید با ارائه اطلاعات از سوی خودروسازان به مردم فضا تغییر کند و کمی از جوهای حاکم علیه خودروسازان که در فضای مجازی رد و بدل می‌شود، چاره‌ای پیدا شود.

او با بیان اینکه باید در فضای رسمی نمایشگاه این مسائل مطرح شود، گفت: با اعتمادسازی و بازارسازی از سوی خودروسازان هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی هم تحقق پیدا خواهد کرد.