زمان : 11 Mehr 1394 - 20:57
شناسه : 111456
بازدید : 9801
عامل ايجاد تشويش در اذهان کارکنان بيمارستان در غرب تهران دستگير شد عامل ايجاد تشويش در اذهان کارکنان بيمارستان در غرب تهران دستگير شد

 یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا غرب استان تهران از دستگيري فردي به جرم نشر اکاذيب عليه مسئولين يک بيمارستان در غرب استان تهران و تشويش اذهان کارکنان، خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "سرهنگ"اصغر باقريان" در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه مسئولان اين بيمارستان به پليس فتاي غرب استان تهران و اعلام ايجاد وب سايتي توسط فردي ناشناس به منظور نشر اکاذيب عليه مسئولان بيمارستان و تشويش اذهان کارکنان، پرونده اي تشکيل و در دستور کار کارشناسان پليس قرار گرفت.

"باقريان" ادامه داد: با توجه به اهميت موضوع و امکان ايجاد اختلال در ارائه خدمات بيمارستان، تحقيقات و بررسي هاي فني از طريق فضاي مجازي به سرعت کامل شد و عليرغم وجود پيچيدگي هاي سايبري موجود در پرونده، عامل ايجاد کننده سايت شناسايي و به پليس احضار شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم که يکي از کارمندان خود بيمارستان بود، در بازجويي ها به بزه انتسابي اعتراف و عنوان کرد با انگيزه هاي شخصي اقدام به ايجاد سايت و انتشار مطالبي عليه مسئولان بيمارستان کرده بود.