زمان : 06 Mehr 1394 - 20:09
شناسه : 110881
بازدید : 12327
با هوشیاری پلیس خاتم عوامل واژگونی ساختگی خودروپراید برای دریافت خسارت بیمه دستگیر شدند!(4نفراز استانهای همجوار یزد!!!) با هوشیاری پلیس خاتم عوامل واژگونی ساختگی خودروپراید برای دریافت خسارت بیمه دستگیر شدند!(4نفراز استانهای همجوار یزد!!!)
یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پلیس شهرستان "خاتم" استان یزد، چهار عضو باند تبهکاری را که با ایجاد یک تصادف ساختگی قصد خسارت گرفتن از اداره بیمه را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی دادند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "علیرضا صالحی" گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خاتم، چهار عضو باند تبهکاری را که با ایجاد یک واژگونی ساختگی خودرو سواری "پراید" قصد خسارت گرفتن از اداره بیمه را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این افراد که از استان های همجوار وارد شهرستان خاتم شده بودند با واژگون کردن ساختگی خودرو سواری پراید و زخمی کردن خود به طور عمدی، قصد گرفتن خسارت از بیمه را داشتند که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

صالحی افزود: متهمان در بازجویی های خود به این نکته اعتراف کردند که برای رفع نیاز مالی خود از استان های همجوار وارد شهرستان خاتم شده و پس از واژگونی عمدی پراید و صحنه سازی قصد خسارت گرفتن از اداره بیمه را داشتند که توسط ماموران آگاهی خاتم شناسایی و دستگیر شدند.

علیرضا صالحی یادآور شد: با دستور مقام قضائی، متهمان روانه زندان شدند.