زمان : 25 Shahrivar 1394 - 01:13
شناسه : 110800
بازدید : 5312
پیام دکتر احمد دهقان به مناسبت چهلمین سال تاسیس اورژانس اورژانس 115 یزد پیام دکتر احمد دهقان به مناسبت چهلمین سال تاسیس اورژانس دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 طی پیامی به کلیه کارکنان این مرکز تبریک گفت و از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود .

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 طی پیامی به کلیه کارکنان این مرکز تبریک گفت و از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود .

متن پیام به شرح ذیل است :

حمد و سپاس پروردگار را که توفیق خدمت و بندگی ما در عرصه‌ی سلامت و رهایی از رنج بیماران نهاد .

اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 در کشور در شهریورماه سال 1354 ، قرار داریم ، به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد؛ اعلام می نمایم که به لطف حضرت حق، طی این سالها در بخش‌های امدادرسانی، آموزش، تحقیقات، درمان و استفاده از تکنولوژی و دانش نوین به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم .

مرکز اورژانس 115 کشور که در 26 شهریورماه سال 1354 تأسیس گردیده، اکنون به نام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شناخته میشود و فصل جدیدی در بخش امدادرسانی سریع به بیماران اورژانسی و مصدومان ناشی از حوادث را آغاز کرده است. طی چهل سال گذشته مدیران ، کارشناسان و کارکنان این سازمان امدادی با همت و تلاش مضاعف در محیطی صمیمی موفق به کسب دستاوردهای بزرگی در عرصه امداد ، ارتقاء خدمات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی، تأمین منابع و زیرساخت‌های آموزشی و تجهیزاتی و تربیت تکنسین‌های مجرب گردیدند و این همه، نوید بخش واقعیتی غیرقابل انکار است که؛ مرکز مدیریت حوادث روز به روز به شکوفایی و تعالی خدمات کمی و کیفی خود نزدیکتر میشود.

در چهلمین سالگرد پدیده مبارک تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و پرسنل زحمتکش مراکز اورژانس 115 استان و حمایت سازمان‌های همکار، برخورد واجب می دانم از همه آن عزیزان بزرگوار سپاسگزاری نمایم .

همچون همیشه، من و همکارانم در اورژانس 115 با کلیه مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مردم شریف استان عهد و پیمان می‌بندیم در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و در سایه دولت تدبیر و امید برای خدمت بیشتر و جلب رضایت آنها، همت خویش را افزون ساخته و با خدمتی شایسته ضمن کسب افتخار و سربلندی، برگ زرینی به تاریخ پر فراز و نشیب سلامت استان یزد اضافه نماییم.

لحظه هایتان سرشار از شادی و کامیابی

دکتر احمد دهقان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد