زمان : 14 Mordad 1394 - 14:05
شناسه : 108824
بازدید : 25257
رویکرد آموزشهای مهارتی رویکرد بازار محور و تقاضامحور است. رویکرد آموزشهای مهارتی رویکرد بازار محور و تقاضامحور است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن تاکید بر لزوم مهارت آموزی برای توسعه اشتغال گفت: رویکرد آموزشهای مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان، رویکرد آموزشی بازار محور و تقاضامحور است.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:حبیب ا... کارگر در مصاحبه خبری با صدا و سیمای مرکز بهاباد هدف از افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهاباد را ترویج مهارت‌آموزی ،توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ،ایجاد اشتغال پایدار و نهایتا کاهش مهاجرت روستائیان و مناطق محروم به شهرها عنوان نمود.

وی ضمن تاکید این نکته که : رویکرد آموزشهای مهارتی در مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان، رویکرد آموزشی بازار محور و تقاضامحور است افزود: تلاش می‌کنیم بر اساس نیاز سنجی آموزشی که ازسوی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان انجام خواهد شد روستاها و مناطق محروم شهرستان نیز از آموزشهای مهارتی بهره مند شوند .

کارگر خاطر نشان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهاباد به واسطه ارائه آموزشهای مهارتی خود و با درنظر گرفتن پتانسیل های موجود شهرستان به طور قطع در ایجاد اشتغال پایدار اثرگذار خواهد بود .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان اضافه کرد:آموزش‌های ارائه شده در این مرکز بر اساس شرایط اقلیمی، کشاورزی، فرصت‌های شغلی و در مجموع بر اساس نیازسنجی بازار انجام خواهد شد و به طور کلی تصمیم به ارائه آموزش رشته‌های فاقد تقاضا که بازار کار مناسبی ندارند را نداریم .