زمان : 13 Mordad 1394 - 15:56
شناسه : 108803
بازدید : 4446
آمادگی واحد یزد برای پرداخت وام شهریه دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی جدید آمادگی واحد یزد برای پرداخت وام شهریه دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی جدید معاون اداری و مالی واحد یزد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد همکاری‌های گوناگونی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و حمایت خوبی از اقشار آسیب‌پذیر علاقه‌مند به ادامه تحصیل خواهد داشت، گفت: تمهیدات لازم برای پرداخت وام شهریه دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 در نظر گرفته شده است.

دکتر ابوالفضل صادقیان  اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی یزد با توجه به سیاست های بسیار خوب در نظر گرفته شده از سوی مدیران ارشد این دانشگاه امکانات و تمهیدات خوبی برای رفاه حال دانشجویان مقرر کرده است و شاهد این ادعا، تخفیف‌ها، همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، کمیته امداد، اختصاص کار دانشجویی در بخش‌های مختلف دانشگاه و کسر از شهریه دانشجویان همکار و پرداخت وام‌های گوناگون است.

صادقیان در خصوص ثبت نام و روند پرداخت وام شهریه دانشجویی گفت: دانشجویان با مراجعه به سامانه انتخاب واحد می‌توانند اطلاعیه مربوط به دریافت وام شهریه را مطالعه کنند.

وی یادآور شد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی یزد دریافت اقساط وام شهریه را برای شروع سال تحصیلی جدید به صورت ده ماهه در نظر گرفته است.