زمان : 19 Tir 1394 - 15:56
شناسه : 107259
بازدید : 10816
جسد پیرزن 76 ساله بعد از 5 ماه در اطراف "بهاباد "پیدا شد جسد پیرزن 76 ساله بعد از 5 ماه در اطراف "بهاباد "پیدا شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جسد پیرزن 76 ساله ای كه به علت اختلال حواس از منزل خارج و مراجعت نكرده بود بعد از گذشت مدت 5 ماه در حوالی روستای خالی از سكنه "گاشكوییه" شهرستان بهاباد استان یزد پیدا شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرگرد "مهدی رحیم زاده" سرپرست انتظامی شهرستان بهاباد گفت: حدود پنج ماه قبل بود كه فقدانی یك پیرزن 76 ساله به هویت "ف.ف" در روستای "فضل آباد" به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد پیرزن، دچار بیماری اختلال حواس بوده است كه همین موضوع  باعث شد تا ماموران پلیس و یگان های امدادی – خدماتی، جستجوی بیشتری را در محل های حادثه خیز انجام دهند كه این جستجوها نتیجه ای در بر نداشت.

رحیم زاده ادامه داد: چند روز قبل بود كه یك جسد ناشناس توسط یكی از محیط بانان منطقه، در حوالی روستای خالی از سكنه "گاشكوییه" پیدا شد.

سرگرد رحیم زاده گفت: با اخذ دستور مقام قضائی، جسد تحویل پزشكی قانونی شد و با اعلام پزشكی قانونی، مشخص شد این جسد مربوط به پیرزن فضل آبادی است كه دچار اختلال حواس نیز بوده است.

بنا به گفته ی اهالی منطقه، این پیرزن هر روز رفت و برگشت از منطقه كویری و بیابانی بین روستای فضل آباد و بهاباد را با پای پیاده طی می كرده است.