زمان : 16 Tir 1394 - 22:13
شناسه : 107139
بازدید : 15955
فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" استان یزد در دیدار با خانواده شهید "رمضان فتوحی" فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" استان یزد در دیدار با خانواده شهید "رمضان فتوحی"

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :فرمانده انتظامی شهرستان "بهاباد" استان یزد در دیدار با خانواده شهید "رمضان فتوحی" گفت: افتخاری بالاتر از شهادت و در راه خدا رفتن نیست.
به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی "بهاباد" استان یزد به همراه فرماندار، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان در دیدار با خانواده شهید "رمضان فتوحی" ضمن تجلیل از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی گفت: مردان بی همتای روزگار حماسه های زیبایی آفریدند و در میدان رزم با صبر و شکیبایی سختی های راه احیای حق و عدالت را تحمل کردند.
وی افزود: به راستی که آنان دل بریده از این دنیا بودند و عاشقانه در مسیر لقای خداوند کریم و یگانه قدم نهادند و مقرب درگاهش شدند و افتخار شهادت را از آن خود کردند و چه افتخار زیبایی که بالاتر از شهادت افتخاری نیست.
گفتنی است، شهید "رمضان فتوحی" در اولین روز اردیبهشت سال 1341 پا به عرصه گیتی گذاشت و  سوم اسفند 1384 در کویر ساغند هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان کوردل به مقام شهادت نائل آمد و پیکر بی جانش در گلزار شهدای بنستان بهاباد به خاک سپرده شد.