زمان : 15 Tir 1394 - 09:59
شناسه : 107071
بازدید : 10564
بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس شورای بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای یکایک کارکنان، استادان، دانشجویان و مردم عزیز ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم الله فرا خواند.

متن بیانیه بدین شرح است:
روز قدس جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلام است.                                                                                   امام خمینی (ره)                                             
حماسه ی روز قدس یادآور ندای امام راحل(ره) است که در جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی طنین افکن شد و باعث حرکت شتابان و توفنده مردم فلسطین برای مبارزه بی امان با سفاکان صهیونیست گشت. قدس محور هویت و اتحاد ملتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قایل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.
در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.
بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکایک کارکنان، استادان، دانشجویان و مردم عزیز ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم الله فرا می‌خواند.
وعده ما: روز جمعه 19 تیرماه ساعت 10صبح در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد همراه و همصدا با سایر اقشار ملت از میدان آزادی (باغ ملی)

من الله التوفیق و علیه التکلان
شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه یزد