زمان : 15 Tir 1394 - 09:58
شناسه : 107070
بازدید : 10176
دلنوشته فرماندار تفت در يادبود سردار جاويد الاثر حاج احمد متوسليان دلنوشته فرماندار تفت در يادبود سردار جاويد الاثر حاج احمد متوسليان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت متن اين دلنوشته به شرح ذيل است:

تاريخ پرتلالو انقلاب شكوهمند اسلامي، مملو از ياد و خاطره انسانهايي است كه خاك را آيينه افلاك نمودند و از زندگي زميني، بالي به سمت معراج و تعالي ساختند و بي ترديد سردار جاويد الاثر حاج احمد متوسليان در زمره اين مردان الهي است.

نام اين شيرمرد شيركوه با ايثار و شجاعت و ايمان و صداقت عجين است و بر پرچم برافراشته‌اش، فرياد دفاع از مظلوم و ايستادن در برابرظلم خودنمايي مي كند. متوسليان، يك تاريخ است و يك فرهنگ. فرهنگي آميخته با عالي ترين كرامتها و تاريخي مملو از شجاعتها.

متوسليان نمادي است از مردان الهي اين سرزمين كه عشق به حضرت دوست در وجودشان موج مي زد و صلابت و ايستادگيشان در عرصه‌هاي ايثار و نثار و آتش و خون، اميد را در رگ هاي خشكيده عدالت و ظلم‌ستيزي جاري ساخت و در قلب مستضعفان جهان بارقه هاي اميد را روشن كرد.    

سادگي و افتادگي‌اش، صداقت و مردانگي‌اش، صلابت و رادمردي‌اش، استقامت و ايستادگي‌اش، ايثار و از خودگذشتگي‌اش و ... همه كتابي است سترگ از ويژگي هاي مردي كه همچون شيركوه در صفحات تاريخ اين سرزمين ماندگار شده است و مانند نگيني درخشان، براي هميشهء دوران به درخشش و تابناكي‌اش ادامه خواهد دارد ...

چشم انتظار بازگشت مرد ايثار مي‌مانيم.