زمان : 06 Tir 1394 - 17:12
شناسه : 106647
بازدید : 3160
آیا در این استان کسی پاسخگوست!!!شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!! آیا در این استان کسی پاسخگوست!!!شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!

خبر زیر 3 روز قبل در یزدفردا منتشر و هنوز پاسخی از ادارات مورد نظر دریافت نشده است !!!!

احتمالا پاسخگویی حلقه گمشده در بین ادارات استان است !

باز هم منتظر می مانیم !

 

علی رغم حمایت استاندار و مسئولین استان
شبكه فعالان ازدواج استان با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!(4نظر)

 

03 تیر 1394 - 23:23                          تعداد بازدید: 2095                          کد خبر : 106472


یزدفردا :علي رغم اينكه شبكه فعالان ازدواج استان بعنوان موفق ترين مجموعه مردم نهاد در حوزه ازدواج و خانواده كشور بوده و چندين بار توسط رياست محترم جمهور و وزارت ورزش و جوانان مورد تقدير قرار گرفته است و در يكماهه در پيش رو قرار است گزارش عملكرد ان در صحن علني شورايعالي انقلاب فرهنگي تقديم رياست محترم جمهور گردد و همچنين از مركز پژوهشهاي مجلس نيز بعنوان يك مجموعه موفق درخواست گزارش شده است در كمال ناباوري و علي رغم تاكيدات استاندار محترم و معاون سياسي با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!
 مكان اين مجموعه وقفي بوده و در اختيار بهزيستي مي باشد كه در قالب اجاره نامه به مجموعه شفا تحويل داده شده بود و مبلغ اجاره تماما به بهزيستي داده شده است.

اینکه در دولت اعتدال جلو فعالیت های تشکل های غیر سیاسی گرفته شود خود نشان از سیاسی کاری دارد !

منابع مطلع  مدیران بهزيستي استان را متهم می کنند که با اغراض سياسي و بهانه كمبود جا اين مكان را با حكم قضايي از مجموعه شفا گرفته و پلمپ شده است  در صورتيكه فضاهاي بسيار مناسبي در اين خصوص در اختيار دارد و حقيقتا نياز به اين فضا نداشتند!!

هرچند که روابط عمومی بهزیستی استان نیازی به پاسخگوی به افکار عمومی ندارد و اما یزد فردا آماده انتشار پاسخ اداره کل بهزیستی استان را دارد !!!