زمان : 11 Khordad 1394 - 08:16
شناسه : 105592
بازدید : 2770
 دیدار کمیته اجرایی نخستین جشنواره سه دقیقه با ورزش با مدیرکل صداوسیما مرکز یزد دیدار کمیته اجرایی نخستین جشنواره سه دقیقه با ورزش با مدیرکل صداوسیما مرکز یزد

کمیته اجرایی نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به همراه ابولقاسم ابوترابی زارچی دبیر و شهین اسلامی عضو کمیته اجرایی نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد دیدار کردند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این دیدار گفت: نخستین جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم، ایجاد فضایی برای حضور جوانان و بروز استعدادها ، تعامل بین مردم به خصوص هنرمندان و مجریان امر ورزش در جامعه، شناسایی ایده‎‎ها و نقطه نظرات در راستای بهتر شدن ورزش استان، آشنایی با مشکلات موجود در ورزش و تلاش برای رفع آنها برگزار خواهد شد.

مازارزاده افزود: به دنبال این هستیم با همکاری رسانه ها به خصوص صداوسیما با اطلاع رسانی دقیق زمینه حضور بیشتر علاقمندان را فراهم و شاهد حضور چشمگیر هنرمندان و علاقمندان در این جشنواره باشیم.

ابوترابی دبیر جشنواره سه دقیقه با ورزش هم در این نشست پیشنهاداتی را برای مشارکت و تعامل صدا و سیما در امر برگزاری این جشنواره ارائه نمود.

در پایان  پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای استان یزد ضمن بیان مطالبی در مورد وظایف مسئولین و خانواده ها در قبال جوانان امروز عنوان داشت: صدا و سیما می تواند در امر اطلاع رسانی و مشارکت در ساخت فیلم های ورزشی و همچنین حمایت از فیلم نامه های برتر کشور با در نظر گرفتن ضوابط سازمان صداو سیما با جشنواره سه دقیقه با ورزش همکاری لازم داشته باشد .

وی افزود: برگزاری این جشنواره کار ارزنده و قابل تحسین است که صداوسیما هرگونه همکاری در جهت بهتر برگزار شدن این جشنواره را انجام خواهد داد.