زمان : 31 Ordibehesht 1394 - 14:25
شناسه : 105055
بازدید : 5507
نسل جوان، ارزشمند ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند نسل جوان، ارزشمند ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند

فرماندار بهاباد بر اهتمام در برگزاری هرچه بهتر برنامه های گرامیداشت هفته جوان تاکید کرد و گفت: نسل جوان، ارزشمند ترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهاباد به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر برنامه های هفته جوان با حضور عباس اقبال فرماندار و رئیس ستاد شهرستان، احمد شرف الدینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیر ستاد ، مهدی دهقان سرپرست گروه ساماندهی امور جوانان و حمیدرضا شیر مسئول هماهنگی امور  شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و سایر اعضا در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت حضور جوانان و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما در تمامی عرصه های کشور نقش داشتند؛ چه در زمان جنگ تحمیلی که جوانان و نوجوانان به فرمان رهبر و امام خود برای نبرد به جبهه ها اعزام می شدند و تا مرز شهادت پیش می رفتند و چه امروز که بر علیه جبهه تهاجم فرهنگی دشمن مبارزه می کنند که باید از این نیروی عظیم به بهترین نحو استفاده شود.  

عباس اقبال با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت، ولایت مدار، عالم و عامل الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است گفت:  نسل جوان، نسل پویای جامعه است و به همین دلیل ارزشمندترین سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه هم افزایی منابع و ظرفیت های دستگاه های اجرایی در راستای ساماندهی امور جوانان مهم است گفت: با مشارکت در حوزه جوانان می توان در راستای حل این مسائل تاثیرگذار بود و هفته جوان فرصتی مناسب است تا جوانان موفق در حوزه های مختلف به جامعه معرفی شوند.

در ادامه این جلسه  رئیس اداره ورزش و جوانان بهاباد با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه گفت: باید به جوانان در برنامه های کشور و جامعه بها داده شود.

احمد شرف الدینی با بیان اینکه شعار اصلی هفته جوان "جوان باوری و جوان یاوری" می باشد  بر هر چه با شکوهتر  برگزار نمودن برنامه های هفته جوان تأکید کرد و گفت:  امسال جشن های هفته جوان باید شأن نام حضرت علی اکبر(ع)  برگزار شود.

در ادامه هریک از اعضا به بیان نظرات و برنامه های دستگاههای خود برای هفته جوان پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

غبار روبی قبور مطهر شهدا، تجلیل از کار آفرینان جوان که اشتغال بالای 5 نفر را ایجاد کرده اند، برگزاری جشن باشکوه ولادت حضرت علی اکبر(ع) ، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان از جمله برنامه های هفته جوان در شهرستان بهاباد می باشد.