زمان : 29 Ordibehesht 1394 - 13:00
شناسه : 104947
بازدید : 5190
گزارشي از برنامه هاي سفر دو روزه استاندار يزد به تهران گزارشي از برنامه هاي سفر دو روزه استاندار يزد به تهران

 استاندار يزد، در سفر دو روز گذشته خود به تهران ، در ملاقاتها و نشست هايي، پي گير برنامه ها و طرحهاي مختلف اجرايي استان شد و با مقامات و مسئولين كشوري در اين خصوص به گفتگو و رايزني پرداخت.

تفاهم نامه گازرساني به شهرستان بهاباد امضاء شد


به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، استاندار يزد در ملاقات با معاون توسعه مديريت و منابع وزارت كشور در خصوص تعيين وضعيت معاونت برنامه ريزي و اشتغال استان به گفتگو پرداخت و آنگاه با حضور در شركت ملي گاز ايران، در جلسه اي با حضور مديرعامل اين شركت پيرامون آخرين وضعيت گازرساني به شهرستان بهاباد و تسريع در اجراي اين پروژه بحث و مذاكره نمود.
در همين راستا وي با وزير نفت نيز به منظور جلب نظر موافق اين وزارتخانه درخصوص مساعدت به اجراي پروژه گازرساني به شهرستان بهاباد ملاقات و گفتگو كرد.
در همين ارتباط، "ميرمحمدي" به اتفاق معاون توسعه مديريت و منابع وزارت كشور در خصوص تفاهم نامه مربوط به گازرساني به شهرستان بهاباد با صفايي نسب معاون رييس كل ديوان محاسبات كشور ديدار و گفتگو نمود.
شركت در جلسه تنظيم و امضاء تفاهم نامه گازرساني به شهرستان بهاباد از ديگر برنامه هاي استاندار يزد بود.


مذاكره جهت برقراري خط هوايي يزد اير


"ميرمحمدي" آنگاه در ملاقات با قائم مقام وزير نفت، پيگير امر اجراي مطالعات و بررسي هاي لازم درخصوص موضوع اكتشاف نفت در استان شد و پيرامون موضوع به بحث و تبادل نظر پرداخت .
مذاكره حضوري به منظور بررسي راهكارهاي عملي ايجاد خط هوايي يزد اير در استان در ديدار زارع پور مديرعامل شركت هواپيمايي صافات، از ديگر برنامه هاي استاندار يزد بود كه در دفتر وي در تهران صورت گرفت.


مذاكره با مشاورمعاون اول رييس جمهور و ملاقات با مدير عامل شركت آهن و فولاد بافق


عالي ترين مقام اجرايي استان همچنين در مذاكره با مشاور امور آب معاون اول رييس جمهور درخصوص راهكارهاي مؤثر در حوزه آبرساني به استان يزد و اقدامات صورت گرفته در اين خصوص مذاكره نمود.
"سيدمحمد ميرمحمدي" همچنين در ملاقاتي با ابويي مديرعامل و عضو هيأت مديره شركت مجتمع معدني و صنعتي آهن و فولاد بافق كه در دفتر استاندار در تهران برگزار شد، درخصوص تأمين خوراك موردنياز شركت مذكور به ميزان 5 ميليون تن كه از قبل مجوز آن صادر شده گفتگو نمود.
گفتني است استاندار يزد صبح سه شنبه 29 ارديبهشت ماه به يزد بازگشت.