زمان : 26 Ordibehesht 1394 - 22:21
شناسه : 104773
بازدید : 12245
ديدار کارکنان دانشکده پیراپزشکی ابرکوه بهمراه دبیرکانون دانشجویی با رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه ديدار کارکنان دانشکده پیراپزشکی ابرکوه بهمراه دبیرکانون دانشجویی با رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه

به مناسبت هفته جهاني صليب سرخ و هلال احمر كاركنان دانشکده پیراپزشکی به همراه دبیر کانون این دانشگاه با رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه ديدار و گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه هلال احمر را از اولين دستگاه هاي پابه كار در صحنه هاي حوادث عنوان نمود و افزود : تلاشگران جمعيت هلال احمر در همه لحظه ها براي نجات افراد حادثه ديده حضور دارند و بالابودن سرعت و واكنش‌هاي اعضاي هلال احمر در مواقع سانحه را حائز اهميت دانست .

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه با بيان اين مطلب افزود : امروزه هلال احمر در حوزه هاي مديريت بحران با تمام تجهيزات و امكانات آماده ارائه خدمات هستند و از حضور به موقع نيروهاي هلال احمر در مانور امداد و نجات (ساعت صفر) در محل حادثه ابراز رضايت نمود .

اکرمی در ادامه از کارکنان این دانشکده جهت همکاری با این جمعیت تشکر و قدردانی نمود و از دبیرکانون دانشجویی این دانشکده نیز تجلیل بعمل امد.