زمان : 25 Ordibehesht 1394 - 01:21
شناسه : 104720
بازدید : 6379
برگزاری اولین جلسه شورای عالی برنامه ریزی شهرداری یزد  در سال 94 برگزاری اولین جلسه شورای عالی برنامه ریزی شهرداری یزد در سال 94

اولین جلسه شورای عالی برنامه ریزی در سال جدید توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد برگزار گردید.

نهمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی و اولین جلسه آن در سال جاری توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد در دفتر شهردار برگزار گردید. در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای این شورا تشکیل شد ابتدا اصلاحات صورت گرفته در متن آیین نامه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها مورد بررسی و تصویب  قرار گرفت. محمدرضا پیرنیا قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه درخصوص اهمیت و ضرورت تعیین موضوعات و محورهای مرتبط با اهداف و وظایف شهرداری در زمینه های مختلف اعم از عمرانی، فضای سبز، مبلمان شهری و... جهت فراخوان عمومی و دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان، مطالبی را بیان نمود و نهایتاً محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد تأکید نمود شهرداری یزد با برگزاری فراخوان و درمیان گذاشتن موضوعات و دغدغه های شهری با مردم، می تواند  به طرحها و پیشنهادهای خلاقانه و راهکارهایی در جهت نیل به اهداف خود دست یابد. سپس پیشنهادهای رسیده از طرف شهروندان و پرسنل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه، طرح ارزیابی و برنامه ریزی کالبدی شهر یزد براساس شاخصهای شهرسازی و معماری ایرانی_اسلامی که قبلاً به تأیید دفتر آموزش و پژوهش استانداری رسیده بود، بررسی شد و کلیات آن به تصویب این شورا رسید و مقرر شد پیگیری لازم جهت اجرایی شدن آن به عمل آید. تصویب جزئیات آیین نامه اجرایی اتاق فکر از دیگر مصوبات شورای عالی برنامه ریزی بود.