زمان : 24 Ordibehesht 1394 - 10:31
شناسه : 104701
بازدید : 7408
آقازاده: شگفتی را در توسعه امام زاده طبس بوضوح میتوان دید آقازاده: شگفتی را در توسعه امام زاده طبس بوضوح میتوان دید
در سفر امروز شگفتی را به دلیل توسعه بسیار سریعی که این شهر در ابعاد مختلف از جمله آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم ع داشته است مشاهده کردم.
 
سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از استان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم ع درگفتگو با خبرنگار صداوسیما و سردبیر پایگاه خبری هودر گفت : در سفر امروز شگفتی را به دلیل توسعه بسیار سریعی که این شهر در ابعاد مختلف از جمله آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم ع داشته است مشاهده کردم.

وی اظهار داشت : اگر شهر طبس را یک نگین سبز در دل کویر ایران بدانیم بارگاه حسین بن موسی الکاظم ع را نگینی در دل ایران اسلامی باید تصور کرد چرا که کارهایی در این مجموعه انجام شده که با برنامه بوده که در نوع خود بی نظیربوده است.

وی افزود: محیطی آرامبخش برای زائرین برای تمامی ایرانیان دراین مکان معنوی فراهم شده وبه عنوان کسی که در حوزه گردشگری کار میکنم تبریک میگویم به دست اندرکاران این مجموعه که تکمیل و توسعه این مجموعه را عهده دار بوده اند.

آقازاده گفت: امشب در یک شب میان هفته وقتی حضور و استقبال بسیار خوب مردم را در صحن و سرای حضرت دیدم خود تائید این سخن است که این محل میتواند به عنوان یکی ازجاذبه های گردشگری ایران اسلامی وحتی فرا ملی برای دیگر مسلمانان باشد و ما باید در جهت معرفی این محل حرکت کنیم .

اقازاده گفت ما به عنوان سازمان میراث و شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور در جهت معرفی این مجموعه تلاش خواهیم کرد و با این معرفی جاذبه بیشتری ایجاد خواهد شد .

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی پیشنهاد داد فضای حضور زائرین مسلمان غیر ایرانی به این شهر فراهم شودتاحداقل دو شب را در این فضای معنوی بگزرانند.

وی گفت :سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت توسعه جهانگردی و ایرانگردی که مکمل هم در اجرای طرحهای عمرانی ، احداث و ایجاد اقامتگاه های گردشگری در کشور هستند و نمایندگانشان یعنی ادارات کل میراث فرهنگی استان و شهرستان هستندکه شناختن و شناساندن این مجموعه و شهر طبس را که ظرفیتهای گرشگری ناشناخته بسیاری دارد و باید معرفی شود دربرنامه قرار دارد نهایت امر ایجاد درامدهای پایدار و رفع بیکاری را به دنبال خواهد داشت.