زمان : 06 Ordibehesht 1394 - 23:33
شناسه : 103650
بازدید : 7126
جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد  بازدید کرد جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد بازدید کرد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد: جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد ضمن تاکید بر اهمیت نظم و انضباط و آرامش خاطر مردم در سایه امنیت گفت: اقتدار و سربلندی پلیس در سایه قانون مداری است.

به گزارش یزدفردا" سرهنگ "عطاا... احمدی" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد در تمامی زمینه ها، اظهار داشت: اهمیت دادن به کار، شناخت دقیق وظایف محوله و انجام درست و دقیق ماموریت ها از خصوصیات مهم پلیس این شهرستان به شمار می رود.

سرهنگ احمدی با اشاره به تعامل و هم پوشانی خوب بین فرماندهی انتظامی شهرستان، شورای تأمین و اعضاء مسئول شهرستان، ابراز امیدواری کرد: این عامل به خاطر تقویت معنویات و آموزه های دینی در بین کارکنان است چرا كه خدمت خالصانه در پرتو دین باوری صورت می پذیرد.

وی امنیت را مهمترین عامل در آرامش خاطر مردم دانست و بیان داشت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و كسب رضایت حق تعالی در سایه خدمت به خلق خدا و حركت در مسیر الهی و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه، روشنگر راه و كلید كسب موفقیت در عرصه های مختلف زندگی است.

این مقام انتظامی در ادامه یادآور شد: کارکنان باید دوران خدمت در نیروی انتظامی را به مثابه موهبت و فرصتی الهی، قدر بدانند و با ارائه خدمتی صادقانه، رعایت مسائل اخلاقی، مکتبی و پایبندی به فرائض دینی در معرفی یک پلیس ارزشی کوشا باشند.

این مقام انتظامی رعایت نظم و انضباط را در یگان های انتظامی را امری ضروری دانست و گفت: توجه به مسائل انضباطی نه تنها در مكان های انتظامی از اولویت بالایی برخوردار است، بلكه در سایر مكان ها نیز این امر باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد چرا كه سلامت جامعه با نظم و انضباط و بهداشت جسم تحقق می یابد.