زمان : 02 Ordibehesht 1394 - 00:39
شناسه : 103368
بازدید : 3071
سفر خداحافظی سفیر مجارستان به یزد در روزهای پایانی مأموریت در ایران سفر خداحافظی سفیر مجارستان به یزد در روزهای پایانی مأموریت در ایران سفیر مجارستان در ایران بر اساس ارتباط خواهر خواندگی یزد و یاسبرین و با توجه به اینکه مأموریت وی در ایران رو به پایان است، به رسم دوستی جهت خداحافظی با شهردار و شهروندان به یزد سفر کرد و به ملاقات شهردار رفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد سفیر جمهوری مجارستان در ایران که دوره خدمتش در کشور ما رو به پایان است با سفر به یزد و ملاقات با شهردار از همکاریهای شهروندان و شهرداری در رابطه با خواهر خواندگی یزد و یاسبرین تشکر و قدردانی نمود.

گیولاپِتو که به رسم دوستی وبه منظور خداحافظی از شهردار و شهروندان یزدی به شهر دارالعلم سفر کرده است ، در دیدار با عظیمی زاده، یزد را جزء محبوبترین شهرهای مورد علاقه خود در ایران دانست و با توجه به پست جدیدی که در وزارت خارجه مجارستان به او پیشنهاد شده و مرتبط با خاورمیانه است، ابراز خرسندی کرد که همچنان با ایران در ارتباط می باشد.

شهردار یزد نیز در این ملاقات ضمن خوش آمدگویی به سفیر مجارستان ، از زحماتی که وی در زمینه خواهر خواندگی یزد و یاسبرین متحمل شده است تشکر و قدردانی نمود.