زمان : 27 Farvardin 1387 - 18:52
شناسه : 10173
بازدید : 5036
مجتمع آیت ا... خاتمی اردکان در انتظار سه ساله برای استفاده اداره ارشاد شهرستان مجتمع آیت ا... خاتمی اردکان در انتظار سه ساله برای استفاده اداره ارشاد شهرستان
عدم تجهیزات و نیروی کافی و عدم صدور مجوز باعث تعویق 3 ساله استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان به مجتمع آیت ا.. خاتمی شده است. 

مقرر بوده است؛ مجتمع آیت ا.. خاتمی اردکان در تیر ماه 84 به افتتاح برسد و به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان واگذار شود، اما واگذار ی این مجتمع از دهه فجر سال 84 هر ساله به تعویق افتاده است.

دراین خصوص عباس دره زرشکی مدیر اجرایی اداره مسکن و شهرسازی استان در گفت و گو با ایسنا- منطقه یزد اظهار داشت: این مجتمع به مسکن و شهر سازی استان واگذار شده و هیچ مشکلی از ناحیه ما وجود ندارد.

وی در خصوص قفل کردن درب مجتمع توسط پیمانکار و عدم واگذاری کلید به مسوولین اداره ارشاد گفت: پیمانکار این اقدام را به دلیل حفظ و حراست از مکان انجام داده است و اداره ارشاد پس از آماده کردن تجهیزات خود می تواند در آن مکان مستقر شود.

زمانیان مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اردکان به خبرنگار ایسنا - منطقه یزد در این رابطه گفت: اداره در انتظار صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین استقرار تجهیزات و نیروی انسانی برای انتقال به مجتمع آیت ا... خاتمی می باشد.

وی افزود: در صورت واگذاری این مجتمع به اداره ارشاد علاوه بر مستقر شدن این اداره در مجتمع انجمنهای 6 گانه فرهنگ و ارشاد، کارگاه، کتابخانه تخصصی، سالن آمفی تئاتر و خانه فرهنگ و ... در آن مجتمع مستقر می شوند.

گفتنی است؛ کارمندان فعلی اداه ارشاد در یک ساختمان استیجاری مشغول به فعالیت هستند که از نظر کمبود جا این اداره دچار مشکلات فراوان است.