زمان : 04 Esfand 1393 - 13:59
شناسه : 100640
بازدید : 1843
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت درگذشت دختر مرحوم آیت الله خاتمی پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت درگذشت دختر مرحوم آیت الله خاتمی

شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی درگذشت سیده فاطمه خاتمی دختر مرحوم آیت الله خاتمی را خدمت مردم شهیدپرور یزد و خانواده وبازماندگان محترم آن مرحومه تسلیت عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

انالله وانااليه راجعون

مشيت الهي برآن بود تا مادري از جنس صبر و استقامت و دختري كه در دامان پدري كه امام خميني رحمه ا... عليه در پيام تسليتش وي را يكي از پرفروغ ترين چهره هاي تقوا ، خلوص و ايمان و روشنفكري متدين و مجتهدي بزرگوار و خوبان امين و يكي از طرفداران بي‌بديل اسلام ناب محمدي(ص) معرفي نمودند، پرورش يافتند و از اين دختر پرورش فرزندي مجاهد و از خودگذشته براي سرافرازي وآزادي ميهن اسلامي دورازانتظارنبوده است، نداي‌رسا و ملكوتي «اِرجِعي اِلي رَبّك» را اجابت نموده و به سوي پروردگار متعال پر كشيد و مردم‌دارالعباده يزد و خانواده خويش را متأثر و متألم نمود. بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و آزاده‌ای است که برای رضای حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.

شوراي اسلامي شهر يزد به روح این سفر کرده وارواح تابناک فرزند و پدر فقيد و بزرگوارشان درود می فرستد و ضمن تسليت به شهروندان بزرگوار و بيت محترم مرحوم آيت الله خاتمي؛ رحمت و مغفرت واسعه‌الهی را براي آن مرحومه و صبري عظيم و سلامتي براي بازماندگان مسئلت مي نمايد.